tuolta lähemmin: http://www.motukka.fi/tarinoita.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun pyysin niitä poliiseja ja en saanut juuri tämähän on pointti. Kas kun olin juuri n. viisi minuuttia aiemmin saanut todennettua itselleni olevani yhä hengissä, niin jotenkin on vähän kyvytön kinaamaan jonkunAina, kun henkilövahinkoja -> poliisi paikalle.
Aina, kun toisen osapuolen töppäily ei täytä loogisuuden merkkejä tai kuljettaja on kenties aineiden vaikutuksen alla -> poliisi paikalle.
Aina jos vahinkoilmoitusta ei kirjoiteta paikanpäällä ja on mahdollisuus siihen, että toinen pyörtää puheensa -> poliisi paikalle.
Aina, kun mahdollista valokuvat paikanpäällä myöhempiä todisteluja varten.
Poliisity saa aina paikalla seuraavilla koodisanoilla. Epäilen toisen osapuolen ajavan alkoholin vaikutuksen alaisena. Nimimerkillä kokemusta on. Sheriffi on paikalla alle 10 minuutin...
![]()
-M
Juuri näin ajattelin menetellä jatkossa... jos jotain tapahtuu, toivottavstiTuossa kakkostarinaa lukiessa tuli mieleen että kannattaa ryömiä/sijoittua turvalliseen paikkaan ennenkuin äkillinen tajuttomuus kaatumisen johdosta pakottaa virkavallan paikalle. Kaiketi siitä niiden paikalletulosta jotain hyötyä olisi tai ainakin saisi ehkä isommat sakot autoilijalle?
Kommenttina tuohon: Tarina, jonka kirjoitin on ihan selkeää Suomea, taas ensimmäiseksi ponnahtanut tarina on selkeää Stadin Slangia.Kiinnostus lukea loppu, kun muutaman rivin kohdalla jo huomasi, että eihän tämä ole edes suomea...
Ei jaksas lähtee googlettamaan mitä "sklabit" edes on...
Sinänsä tarinoita on kiva lueskella.
![]()
No, onko mielestäsi mulgugga suomea?Kiinnostus lukea loppu, kun muutaman rivin kohdalla jo huomasi, että eihän tämä ole edes suomea...
Ei jaksas lähtee googlettamaan mitä "sklabit" edes on...
Sinänsä tarinoita on kiva lueskella.
![]()
En tiiä mitä slabbit on, mutta stadin slangissa jalat on kyllä sklabbit.Sitäpaitsi ne on slabbit..
Joo se k jäi välistä... Sörry Tiedät kuitenkin mitä tarkoitin. Lukihäriöinenku olen..En tiiä mitä slabbit on, mutta stadin slangissa jalat on kyllä sklabbit.Sitäpaitsi ne on slabbit..
Itse Jomin tarinaan, uskomatonta miten onnettomuuteen syytöntä pallotellaan. Ihan pisti vihaksi lukea tarinaasi.