Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PrivateeR sanoi:Täyttä mutua mitä varikolta viime kesänä kuulin oli, että Lintumäki ois SBK:lla vetäny 1:24. Siitä kovempaa en ole kuullu ainakaa tonnarilla... ja en tosiaan tiedä onko tuokaan totta, mutta näin kuulin.
Menossa ens kesänä jos ne järjestetään.Peukka sanoi:Olen Ahvenistolla joskus autolla ajanut muutaman kierroksen. Siinä vaati jo viisautta ajaa kaiteiden seassa prätkällä, tyhmyyksistä saa maksaa kalliisti. Katuradat ne vasta jotakin on, siinä erotelaan miehet ja marjanpoimijat.Imatranajoja pitäisi mennä katsomaan, ei ole kukaan Orggista sinne uskaltautunut kisaamaan?
Peukka sanoi:Imatranajoja pitäisi mennä katsomaan, ei ole kukaan Orggista sinne uskaltautunut kisaamaan?
Olen Ahvenistolla joskus autolla ajanut muutaman kierroksen. Siinä vaati jo viisautta ajaa kaiteiden seassa prätkällä, tyhmyyksistä saa maksaa kalliisti.
Muistan kun Tiger Woods löi sen lähes 200m haamu lähestymisen järven yli yhdessä isossa turnauksessa.itl sanoi:On se kaiteiden takia niin vaarallinen, että jätän riskit ottamatta.
itl sanoi:Jo vain. Itse olen siellä kaksi kertaa käynyt prätkällä. Ensimmäisen ja viimeisen. On se kaiteiden takia niin vaarallinen, että jätän riskit ottamatta. Hieno rata tuo Suomen nyrre kuitenkin on. Autolla on tullut suhailtua siellä enempikin ja kesällä varmaan taas menen sinne autokerhon ratapäiville.
PrivateeR sanoi:Muistan kun Tiger Woods löi sen lähes 200m haamu lähestymisen järven yli yhdessä isossa turnauksessa.
Haastattelija kysyi : Eikö sinua yhtään pelottanut se vesieste?
Woods vastasi : En minä sitä palloa sinne vesiesteeseen tähtää, vaan viheriölle.
Nitrous sanoi:Kiva rata se on treenata ajamista. Toki sen verran kannattaa pitää järki päässä, että jättää ne pari viimestä naksua yrityksestä pois, ja tarkistaa normaaliakin tarkemmin, että kalusto on kunnossa.
itl sanoi:Jo vain. Itse olen siellä kaksi kertaa käynyt prätkällä. Ensimmäisen ja viimeisen. On se kaiteiden takia niin vaarallinen, että jätän riskit ottamatta. Hieno rata tuo Suomen nyrre kuitenkin on. Autolla on tullut suhailtua siellä enempikin ja kesällä varmaan taas menen sinne autokerhon ratapäiville.