Eipä taida olla merkittävää eroa esim. 600 ja 750 gixun välillä... Tehoa on 750 ainakin 20hp enemmän takiksella.750 ei ole tonnisen tehoja ja ei 600:sen keveyttä. worst of both worlds![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä taida olla merkittävää eroa esim. 600 ja 750 gixun välillä... Tehoa on 750 ainakin 20hp enemmän takiksella.750 ei ole tonnisen tehoja ja ei 600:sen keveyttä. worst of both worlds![]()
Pyörää on kiva vaihtaa joskus, tulee yllättävän paljon lisävirtaa harrastukseen.sanoi:Eka pyöräks ostin tonnisen enkä oo päivääkään katunu
Mitä järkeä on ostaa kusiainen ku kohta on kumminki pakko vaihtaa isompaan
Näin on. Pitää ehdottomasti paikkansa.Pyörää on kiva vaihtaa joskus, tulee yllättävän paljon lisävirtaa harrastukseen.![]()
Näin on! Mulla kävi lähellä ettei harrastus loppunut, kun sahasin 8 vuotta kahdella eri CBR 600 Hondalla. R1:n hommaaminen vei harrastuksen taas ihan uusiin ulottuvuuksiin!Pyörää on kiva vaihtaa joskus, tulee yllättävän paljon lisävirtaa harrastukseen.sanoi:Eka pyöräks ostin tonnisen enkä oo päivääkään katunu
Mitä järkeä on ostaa kusiainen ku kohta on kumminki pakko vaihtaa isompaan![]()
Noissa ajatuksissa on perää. Siitä tämä aprikointi varmaan johtu. Aamuja on jo sen verran takana ja kuussatkuajan pitäs olla jo takanapäin. Toisaalta viime vuosi oli ensimmäinen kun palasin kakspyörästen pariin ja en väheksy yhtään ajotaidon kartuttamista vaikkakin turvallisuuden kannalta tuskin on mitään merkitystä kummalla ajaa, tonnisella tai kusiaisella.Sanoisin että kyllä se pitää tonninen olla, jotenkin tulee äijäfiilinki kun tietää varaa olevan reservissä enemmän kuin tarpeeksi.![]()
Toisaalta kun ikä lähestyy 40 ei sitä oikein kehtaa.... tai sanotaan ei tarvi selittää niin paljon eri tyypeille miksi "vinguttaa" koko elämänsä vaan pikkukoneilla. Tai yleensä harrastaa tämmöistä puolirosvojen hommaa.
Järjen tai käytönkään kannalta sillä ei ole paljon tekemistä,
mutta..... you know ?![]()
Hah, saisinko perusteluja väitteeseesi?750 ei ole tonnisen tehoja ja ei 600:sen keveyttä. worst of both worlds![]()
Hups hei...Mä en ainakaan tarvi mitään tonnisen "munalisää" kaupungilla ajellessa.![]()
Polkasepa yksi liian pieni sisään mutkaan tultaessa...1000 antaa väärän vaihteen anteeksi mutta kuussatasella vinguttamalla tuntee itsensä Rossiksi...
No et tietenkään, ku sullei semmosia värkkejä oo alunperinkään.sanoi:Mä en ainakaan tarvi mitään tonnisen "munalisää" kaupungilla ajellessa.![]()
Melkein TUPLA AAH 1300:ssa!Ja se vääntö... AAH...
Meinaa tonnisessa...
OHHOH!Lisäksi omasta -04 750:stä penkitettiin sliparilla 135,5 heppaa takapyörästä, mikä kyllä vastaa suurinpiirtein joidenkin pari kolme vuotta vanhojen tonnisten tehoja vakiona. Vääntö on tietty sitten asia erikseen...
Ja mä en tarvia kuussatasen miljardia kierrosta pitkää reissua ajaessani. Ratajutut ja korttelinkierrot erikseen.Mä en ainakaan tarvi mitään tonnisen "munalisää" kaupungilla ajellessa.![]()
Topicin aloittaja ei kyllä maininnut käyttötarkoitusta. Jotkut ajaa muuallakin kuin radalla ja kaikille ei tärkeintä ole se, että mopo kulkee 0,3km/h kovempaa, kuin kaverin, tai että sillä on joku testikuski ajanut radan X 0,007 sekkaa nopeammin, kuin mitä kaverin mopolla.(matula Lähetetty Maalis. 26 2006 @ 10:45) sanoi:Kuussatanen riittää täysin kaikkeen. Jossakin ratatesteissä 600 on jopa nopeampi kuin iso tykki.