Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Merenkävijälle taitaa tämä olla tutumpi navigointilaite. Ei ohjelmistovikoja.GPS-asioita paljonkin luettuani ja yhtä käytettyäni olen päätynyt entistäkin vankemmin siihen johtopäätökseen, että ainakin toistaiseksi tulen tyytymään perinteisiin paperikarttoihin.
Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta Kaikille
Kotka ja Marjatta![]()
![]()
Sama laite, Scandinavia versio verkkokauppa.comissa 395e : - klik -Kesällä kysyin tuota "tomppaa" nimenomaan pyöräkäyttöön niin hinta oli n. 600€. Saako tuon samanlaitteen nyt n. 300€ vai onko kyseessä eri laite??![]()
Tuohon vielä Eurooppa softa, niin sillä pärjää! Minä maksoin Tompasta viime kesänä 599 ja Eurooppa softasta jotain 240e. Niin ne vaan halpenee.Sama laite, Scandinavia versio verkkokauppa.comissa 395e : - klik -Kesällä kysyin tuota "tomppaa" nimenomaan pyöräkäyttöön niin hinta oli n. 600€. Saako tuon samanlaitteen nyt n. 300€ vai onko kyseessä eri laite??![]()
Veikkaisin että tomppariltakin olisi varmaan jossain vaiheessa tässä pukkaamassa uutta mallia mopoilijoille.
Suomenkieli loppuu siihen puheluun. Siellä vain kirjataan tukipyyntö suomeksi ja sen jälkeen homma hoituu netissä englanniksi.Tämmönen sattu vastaan tuolla interwebin ihmeellisessä maailmassa. En tiedä oliko jo porukoiden tiedossa, mutta tomtomille suomenkielistä tukea klik
Eli näyttää Skandinaviassa päätiet. Ja Euroopan kartat pitää ostaa. Kuinka pientä panaa Tomppeli osaa neuvoa? Eli jopa nelinumeroiset tiet suomenniemellä vai kuinka tarkka peli on kyseessä?Sama laite, Scandinavia versio verkkokauppa.comissa 395e : - klik -Kesällä kysyin tuota "tomppaa" nimenomaan pyöräkäyttöön niin hinta oli n. 600€. Saako tuon samanlaitteen nyt n. 300€ vai onko kyseessä eri laite??![]()
Veikkaisin että tomppariltakin olisi varmaan jossain vaiheessa tässä pukkaamassa uutta mallia mopoilijoille.
Kyllä se Tomppa tuntee ne kaikista pienimmätkin tiet. Pari kertaa on käynyt niinkin, että olen valinnut lyhimmän reitin ja Tomppa on opastanut jollekin kuppaiselle soratielle.Kuinka pientä panaa Tomppeli osaa neuvoa? Eli jopa nelinumeroiset tiet suomenniemellä vai kuinka tarkka peli on kyseessä?
Onkohan tuossa Pioneerissa sama homma kuin beckerissä että mainostetaan itäeurooppaa täydelisinenä mutta on vaan Päätiet ja suuret kaupungit?Toimiiko TomTomin Länsi-Euroopan kartat Puolassa, Slovakiassa ym? Onko jollakin kokemuksia. Ainakin minulle opetettiin koulussa, etteivät nämä maat ole Länsi-Eurooppaa...
Ensi kesän Via Baltica - Puola - Sveitsi -reissua varten olen hankkimassa navigaattoria. TT Rider vaikuttaa lupaavalta jos vain kartat pelaa.
Pioneerin AVIC-S1 ainakin sisältää Itä-Euroopan maat, mutta mahtaako kestää tärinää?