Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on moinen masina auto käytössä, siis Supertooht 2.Joku mainitsi aiemmin saaneensa Riderin paritettua SuperTooth'in kanssa. Mitenkähän? Itse tuota olen nyt tunnin verran yrittänyt ja Rider ei ole ST:stä moksiskaan. Kommari tuon kyllä hienosti tunnistaa ja sen kanssa pariutuu...![]()
Jooh. Noin 50 "paritteluyrityksen" jälkeen sain tuon huomaamaan ST:n ja nuo toimimaan jopa yhdessä. Testailin erilaisia kombinaatioita ja purin liitoksen. Sen jälkeen en sitä enää saanutkaan yhtymään Tompan kanssa. Pari kertaa yritti, mutta ilmoitti "ominaisuuksia tarkistaessaan", että Headsetistä puuttuu tarpeelliset ominaisuudet...Mulla on moinen masina auto käytössä, siis Supertooht 2.Joku mainitsi aiemmin saaneensa Riderin paritettua SuperTooth'in kanssa. Mitenkähän? Itse tuota olen nyt tunnin verran yrittänyt ja Rider ei ole ST:stä moksiskaan. Kommari tuon kyllä hienosti tunnistaa ja sen kanssa pariutuu...![]()
St:n ohjeessahan on kaksi pariutumis ohjetta, tompan kanssa toimii " HEADSET-pariliitos".
sanoi:Takana 8 päivää ja n. 2400 kilometriä sekalaisia teitä Ruotsista + Norjasta, käytössä Rider 6.12 -softaversiolla, tankokiinnityksellä sekä Scala Rider -kuuloke.
sanoi:# Q: How about adding a playlist to the OpenTom MP3 Player?
A: There already is a playlist. Just tap on one MP3 and hold for a short time to add the file to the playlist.
# Q: Can I use navigation or handsfree while playing MP3s?
A: No. Both systems are mutually exclusive at the moment. However, this might change in the future.
# Q: Can I mute the internal speaker, if I want to connect my GO to my car radio / headphones?
A: Not yet. The volume slider controls both, the internal and external volume. This will change soon.
# Q: Is it possible to choose a system to start when powering up the device?
A: No. If you have a SD-Card based model, you may just swap the card. However, something like a "start menu" is on our agenda.
Heh, mitäs ostit ylihintaan karvalakkimallin puhelimen... Eihän N70 sovellu juuri laisinkaan Tompan toimintoihin, tarkista vaikka yhteesopivuuden ongelmat tompan sivuilta.Sama ongelma N70:sen kanssa - vaikka puhelinnumerot löytyvät contacts.txt:stä, niin puhelinnumerolistaikoni (huh) on harmaa. Johtuu ilmeisesti siitä, että Tomppa BT-yhteyden kännykkään luodessaan havaitsee, ettei puhelin tue puhelinnumeroiden siirtymistä, ja disabloi listaikonin.
Tiedä sitten jos menulistaa itse puukottamalla pääsisi tuota kiertämään - en ole ehtinyt vielä kokeilla moista temppua.
Taivahan tosi.Miksi alipäänsä pitäisi toimiva softa päivittää? Koskee ihan kaikkea softan päivitysintoa!
Täh?? Toimiiko 6021 puhelimessa Tom Tom?Ite ostin pakon edessä uuden nokia 6021-puhelimen. Vaikka onkin karvalakkimalli, KAIKKI toiminnot toimivat.
Ja vaikka onki halpa puhelin niin kaikki toiminnot toimivat.Täh?? Toimiiko 6021 puhelimessa Tom Tom?Ite ostin pakon edessä uuden nokia 6021-puhelimen. Vaikka onkin karvalakkimalli, KAIKKI toiminnot toimivat.
Näköjään tuo päivitys tapahtuu ihan automaattisesti, kun TomTom Homen avaa ja laite on kytketty. Kaippa niissä aina jotain bugeja fiksataan.Taivahan tosi.Miksi alipäänsä pitäisi toimiva softa päivittää? Koskee ihan kaikkea softan päivitysintoa!![]()