Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vika tuli päivityksen kanssa, 2Gb kortti mykäksi - onneksi oli jotain varmuuskopioita olemassa.E: Hätäilin taas toimii jouduin tosin formatoimaan ton kortin ja asenteleen sen uusiks. Jo rupes pelittään. Nyt vaan pit'' pelastaa omat poi:t
Tota... tätä ketjua lukeneena tekisi mieli sanoa, että:"Ei pidä korjata sellaista, mikä jo toimii!"Sama vika tuli päivityksen kanssa, 2Gb kortti mykäksi - onneksi oli jotain varmuuskopioita olemassa.E: Hätäilin taas toimii jouduin tosin formatoimaan ton kortin ja asenteleen sen uusiks. Jo rupes pelittään. Nyt vaan pit'' pelastaa omat poi:t
Noh, kortin formatointi oli oma hommansa. Kannettavan muistikortinlukija halusi formatoida kortin 1 gigaseksi, vaikka mitä asetuksia kokeili - ei voi ymmärtää. Lopulta googlettamalla löytyi ohjelma, jolla kortin sai takaisin 2 gigaseksi. Recovery software
Saipahan taas illan kulumaan...
Six kun siinä uudessa softassa on paljon uusia, tarpeellisia ominaisuuksia...Miksi alipäänsä pitäisi toimiva softa päivittää? Koskee ihan kaikkea softan päivitysintoa!![]()
Entäs jos homma bugaakin oikein kunnolla ja mikään ei toimikaan enää tuon "päivityksen" jälkeen? Oonx mä pessi?Six kun siinä uudessa softassa on paljon uusia, tarpeellisia ominaisuuksia...Miksi alipäänsä pitäisi toimiva softa päivittää? Koskee ihan kaikkea softan päivitysintoa!![]()
Kas, tuohan kuulostaa jopa hyvälle. Kyseinen piirre olikin yksi suurimmista ääliömäisyyksistä koko laitteessa. Kehotus U-käännöksestä soi korviin niin kauan, että "väärästä" reitistä kehittyi valittu alkuehto (lyhyin, nopein...) huomioiden parempi vaihtoehto kuin alkuperäisestä reitistä. Joissakin tapauksissa tuohon saattoi kulua hyvinkin kauan ja tuona aikana laitteesta ei ollut suuremmin hyötyä.Uudessa softassa jos esim. ajat risteyksen ohi, niin masiina laskee reitin heti uudelleen sen sijaan, että pyytäisi muutamaan kertaan tekemään U-käännöksen.
Sit vaan palautellaan. Miten se menikään.... Elämä ON!Entäs jos homma bugaakin oikein kunnolla ja mikään ei toimikaan enää tuon "päivityksen" jälkeen? Oonx mä pessi?Six kun siinä uudessa softassa on paljon uusia, tarpeellisia ominaisuuksia...Miksi alipäänsä pitäisi toimiva softa päivittää? Koskee ihan kaikkea softan päivitysintoa!![]()
![]()
joko tuli tomppeli takaisin? Onko mitään muutosta vai samanlaisella p...ska muuntaja/kiinnitystelineellä? Mulla on nimittäin ihan samat murtumat ja latausongelmat ja toinen teline jo menossa. Ihan on susi systeemi sen puolesta. Noita buuttauksia ja muita toimintavikoja ei sitten ole ollut ollenkaan, liekö sitten johtuis siitä etten ole mitään päivitellyt....Aika näyttää. Laite lähti telineineen tehtaalle tänään. Kestää kuulemma vähintään kolme viikkoa, ennenkuin laitteen saa takaisin.Menee takuuseen.
Edellä Hannulan kokemia sekoboltsiopastuksia minun reissuille ei ole sattunut yhtään, vaikka samankaltainen Nizza-Suomi-Nizza turnee tulikin ajettua keväämmällä. Muutenkin olisin tosi tyytyväinen laitteeseen navigaattorina, jos vain nuo liitäntäsysteemit ja muovilärpäkkeet olisivat (sähkö)mekaanisesti tukevampia. Mulle tuo Riderin reittisysteemikin sopii kuin nenä päähän, kun en kuitenkaan halua suunnitella ajoreittejäni piiruntarkasti etukäteen. No, joka tapauksessa tuollaisenaan se on onneton tuote, joka ei tunnu kestävän moottoripyöräilyn rasituksia.
Saapa nähdä mitä sieltä tehtaalta aikanaan takaisin lähetellään. Ja hajoaako sekin vajaan kolmen kuukauden käytön jälkeen.
Garminin tuleva Zümo näyttäisi olevan Riderin evoluutiokopio, jonka hinta näyttää tosin hirvittävän kovalta, mutta jota voinee aikanaan ainakin harkita vaihtoehdoksi, jos tompasta ei enää kalua tule.