Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän oli helppo ratkaisu: jätin koko BT-palikan kotiin.Ranskalaiselle Agentille kysymys: kun ajelit tuon 8000km, niin miten hoidit Tomin BT-palikan "tankkauksen"?
Mulla toiminut moitteettomasti tuo tompan lataus 4000 km verran.Taas sarjassa tietämätön kyselee: eihän toi buuttaus muuten tyhjennä esim. laitteeseen tallennettuja suosikkeja jne?
En ole omastani ainakaan tuollaisia ominaisuuksia löytänyt......karttoihin jotenkin merkattu sorapätkät (tai onko vaihoehtoa vältä sorateitä?).
Garminista tuo ominaisuus löytyy.... karttoihin jotenkin merkattu sorapätkät (tai onko vaihoehtoa vältä sorateitä?). Kun niille ei kauheasti kiinnostaisi mennä?
Laitan nyt sitten tämän saman linkin tähänkin topicciin...Asiasta toiseen: tietääkö kukaan tuohon jotain dataloggerisoftaa josta näkis minkälaisia kiemuroita on tullut ajeltua. Käsittääkseni moista softaa ei ole vakiona...?
Miljaardit kiitokset; olevinaan tätä etsiskelinkin mutten löytänytLaitan nyt sitten tämän saman linkin tähänkin topicciin...Asiasta toiseen: tietääkö kukaan tuohon jotain dataloggerisoftaa josta näkis minkälaisia kiemuroita on tullut ajeltua. Käsittääkseni moista softaa ei ole vakiona...?
event loggeri tomppaan
Ainakin mulla eka kopsaus toimi näin hienosti, tokan tein kopsaussoftalla ja sekin pelittää.***ja siirrän tietsikalta "palautuksen" Rideriin?? Onko näin simppeli?
Tilasin sen TomTom sivulla olevan Länsi Euroopan kartan ja toivottavasti se tulee nopeesti, liekö sitten SD kortilla, vai CD:nä, vai mikä Download juttu onkaan??***
Mulla sama ongelma, mutt ehkä vika löytyi. Tompan telineeseen tuleva piuhan liitin pitää työntää tosi syvään ennenkuin on kunnolla paikoillaan.Tosta tompan buuttailusta ajon aikana; tänään itellä tomppa temppuili muutaman kerran peräkkäin päälle ja pois. Kyseessähän on kai se, että latauksessa on hetkellisesti kosketushäiriö. Mulla ainakin tomppa sammuu kuin laturinjohdon irrottaa ja menee päälle kun laturin johdon kiinnittää. Edellytyksellä tietenkin että siitä piuhasta tulee virtaa. Eli summasummaarum akusta itsestään siis ei lopu virta vaikka buuttaileekin.
Ongelman syynä on toivon mukaan joku hetkellinen kosketushäiriö tompan ja telineen välillä ja/tai laturinpiuhan ja telineen välillä.
Laitatkos linkin että mie hölmö löydän ne ladattavat kartat.Kiitti osviitasta! Minäpä rupeloin sitä varmuuskopiota..
Ladattavat kartat sitten tuli, viimeyönä nappasin koneelle muutaman mekatavun karttoja.. saapa nähhä, että miten tuo toimii??!
Ellei toimi, tilaan kortilla olevat kartat..
TomTom PLUSLaitatkos linkin että mie hölmö löydän ne ladattavat kartat.Kiitti osviitasta! Minäpä rupeloin sitä varmuuskopiota..
Ladattavat kartat sitten tuli, viimeyönä nappasin koneelle muutaman mekatavun karttoja.. saapa nähhä, että miten tuo toimii??!
Ellei toimi, tilaan kortilla olevat kartat..