Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iaj sanoi:No vähän riippuu mitä on hakemassa. Minulla ainakin vaakakupissa painoi tuo adv reititys sekä online kameratolppatieto. Bluetooth yhteyksissä oli myös kaikenlaista ja nyt mielestäni toimii paremmin (Zumo, iPhone ja Sena käytössä).
Jotenkin on myös sellainen tuntuma ettei viime vuonna ollut yhtään kertaa laite jumissa.
toimii, minä käytän nykyisen livenä niitä niin ei tarvitse ladata mitään. Siis kännykän kautta.jlik sanoi:Toimiikos noi kameratolpat Suomessa? Latasin jostakin Suomen tolppia ja tein POILoaderilla gpi-tiedoston. Jostakin syystä mun PC ei tunnista mun Zumoa joten tein tuon gpi-tiedoston PC:lle ja kopioin sen sitten Zumon POI-kansioon. Zumon valikoista en mistään löytänyt nopeuskamera-asetuksia. Ajaessa Zumo kyllä varoitti esim. kouluista ja tulevista nopeusrajoituksista muttei kameratolpista.
jlik sanoi:OK. En ymmärrä miksei POILoader tunnista mun Zumoa. Kokeilin jopa sulkea Garmin Expressin.
Kotarikuski sanoi:Garmin ei näy häävisti kirkkaalla kelillä. Taustavalolle on kyllä säätö mutta eipä siitä ole hyötyä, sillä saa säädettyä himmeän vielä himmeämmäksi. Kokemusta sekä lm590 että 595:stä.