Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
) Uuden reitin määrittely navilla on mahdollista. Toimii hieman niin kuin tuolla aiemmin mainittiinkin. Määritellään määränpää ja sitten voi lisätä välietappeja kartasta klikkaamalla. Optioina voi valita kuinka paljon mutkia ja mäkiä haluaa reitille (kolme eri tasoa molemmissa). Valintoja voi muuttaa jälkikäteenkin.
Sellaisia ominaisuuksia en kuitenkaan löytänyt, kuin esim. välietappien lisääminen POI:n tai osoitteen perusteella tai määritellyn reitin tallettaminen nimellä myöhempää käyttöä varten.

Mä olen kokeillut GPX-tiedoston tekemistä vain tuolla Tyrellä. Taisi olla niin että kun tekee normaaleja reittipisteitä Tyrellä niin ne eivät enää näy navissa lainkaan. Reittiä ei voi siis jälkeenpäin muokata(?)pleksi sanoi:Kokeilin nyt varmuuden vuoksi senkin, että tein gpx:n ilman track-dataa, mutta se ei vaikuttanut asiaan. Lisäksi testasin eräästä toisesta lähteestä ladattua gpx:ää samoin tuloksin, joten ei pitäisi olla MyRoute-app:n vika myöskään.
Go-Za sanoi:Mä olen kokeillut GPX-tiedoston tekemistä vain tuolla Tyrellä. Taisi olla niin että kun tekee normaaleja reittipisteitä Tyrellä niin ne eivät enää näy navissa lainkaan. Reittiä ei voi siis jälkeenpäin muokata(?)
On se parantunu... mutta painikkeet on liian pieniä hanskoilla käyttämiseen. Varsinkin kirjottaminen on hankalaa!Peking sanoi:Onko noissa se kosketusnäyttö parantunut yhtään vai vieläkö se on yhtä kökkö?
Go-Za sanoi:Kyllähän toi 410:n varsin edullinen hinta taas houkuttelee ostamaan. Tulis vaan jo kauppoihin...
TLi sanoi:Mitä uutta 410 tuo verrattuna 400?
Koko maailman kartat ikuisilla päivityksillä. 100 valmista reittiä tallennettuna.TLi sanoi:Mitä uutta 410 tuo verrattuna 400?
-perttu- sanoi:TomTomilla tulossa 400:sta jokin pakettitarjous autolatureineen 23.03.2016. Hinta vielä pimennossa...