Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ossinmopo sanoi:Jotain outoa. Suunnittele jännittävä reitti. Kun asetan määränpään niin kone antaa osoitteen, valitsen sen ja sitten kone etsii jännittävää reittiä. Ja tulee ilmoitus "reitti ei mahdollinen". Tämä tapahtuu osalle osoitteista.
Jotain meni päivityksissä huonompaan suuntaan.
Aiemmin toimi kun olin osoitteet etsinyt.

Jos pystyy niin en ainakaan hiffannut että miten. Tomtom -navia tai muistikorttia ei näy PC:n Laitteet ja asemat valikossa, eli ainakaan normaalilla tiedostonsiirrolla ei onnistu.jlik sanoi:Entas toi reittien lataaminen? Voiko siirtaa suoraan pc:lta tomppaan?
Tomtom MyDrive -ohjelmalla pystyy suunnittelemaan vain suorimman reitin pisteestä A pisteeseen B.Ossinmopo sanoi:En sitä edes kokeillut kun se joku tomtomnetin reittiohjelma ei anna kuin sen lähtöpiste-määränpää suorana reittinä.
Miten sitä muutetaan tai onko minulla väärät ohjelmat käytössä?
Go-Za sanoi:Jos pystyy niin en ainakaan hiffannut että miten. Tomtom -navia tai muistikorttia ei näy PC:n Laitteet ja asemat valikossa, eli ainakaan normaalilla tiedostonsiirrolla ei onnistu.
Tomtom MyDrive -ohjelmalla pystyy suunnittelemaan vain suorimman reitin pisteestä A pisteeseen B.
Jos haluat suunnitella "oikean" moottoripyöräreitin niin asennat Tyre --reittisuunnitteluohjelman ja teet reitin sillä.
Tällä vihjeellä tuo löyty!! Jee, tämä on hieno parannus!!jlik sanoi:Mä ymmärsin niin, että Tyrestä ois tullu versio, jossa reittien lataaminen olis paljon helpompaa nyt. Päivitin Tyren mutta mulla ei oo nyt Tomppaa mukana joten en pysty testaamaan.
Go-Za sanoi:Tällä vihjeellä tuo löyty!! Jee, tämä on hieno parannus!!
Eli kun TOmtomiin laittaa virran päälle ja USB-piuha on laitteessa kiinni, se kysyy: "Hallitse laitetta ja karttoja MyDrive Connectin avulla" SEKÄ Oikeaan ala nurkkaan on tullut täppä "Tuo reitit"!!
Tätä kun klikkaa muuttuu tietokoneen Laitteet ja asemat -näkymä siten että TomTom Rider 400 näkyy valikossa!! Ja kun sitä klikkaa, löytyy sieltä SD-kortti ja Sisäinen tallennustila -levyasemat. Pystyy siis siirtämään Tyren itn- tai gpx-tiedostoja suoraan Tomtomiin irroittamatta muistikorttia!! Huh mikä helpotus!

Todellakin!! Mä olin ottanut käyttöön "erikoistyökalun" eräästä kynsienhoitosetistä (jonkinlainen kynsitaltta?) jolla sain muistikortin navista ulos ja painettua myös takaisin paikalleen. Tuo "erikoiskalu" katosi reissullakin pari kertaa laukkujen syövereihin!jlik sanoi:Kiitos tiedosta. Tama helpottaa oleellisesti reittien kopioimista tomppaan.![]()
-perttu- sanoi:Alkoi naurattaa tuo erityistyökalu... kunnes muistin mistä oma erityistyökalu on peräisin eli emännän roskiin menneistä rintaliiveistä napattu metallinen/muovipäinen kaarituki![]()
Huhhuh. Ei ollut ihan yksinkertaisin ja vähän tyhmä osin on Tyre ohjelmakin.Ossinmopo sanoi:Ja ketut. Nyt suunnittelin reitin ja TomTom ilmoittaa "reitti ei ole mahdollinen". Siinä karttapohjassa on jotain häikkää, huomannut sen aiemminkin ettei kelpaa kaikki tiet joita siinä on sisällä.
tonttuj sanoi:Vanha bugi palannut. Jos otat eston hiekkateille pois päältä, reitit löytyy taas.
En kyllä löytänyt tuollaista tarjousta!Jozkunen sanoi:Gigantissa 12.7. asti kaikki navit -20%.
Bugi tarkoittaa sitä että uudessa softaversiossa on ennen julkaisua jäänyt tarkistamatta jonkun osa-alueen virheetön toiminta. Eli Bugiin tulee taas korjaus seuraavassa softapäivityksessä.Ossinmopo sanoi:Jups. Oli "vältä moottoriteitä".
Mitä hitsin väliä sillä on jos reitti tehdään erillisellä ohjelmalla, niin luulisi sen kelpaavan TomTomille. Noiden hiekkatie ja moottoritie välttelyjen pitäisi koskea vain koneen omaa "suunnittele jännittävä reitti" valintoja.
Kehitystyötä siis vielä tarvitaan.