Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kapadeus sanoi:Tänään tuli käytyä ajelulla Tomtomin kanssa. Jännittävän reitin suunnittelin, ja lisäsin pari välistoppia. Tomppa suunnittelikin reitin tavoilleen uskollisesti nopeasti. Lähdin reittiä sitten ajelemaan, kunnes hoksasin, että hiekkatiekshän tämä muuttuu. Kävin tompan asetuksissa tarkistamassa, onko täppä kohdassa "vältä päällystämättömiä teitä" ja olihan se. Ajattelin, että kenties tätä tietä ei vain ole merkattu naviin oikein. Tämän jälkeen tomppa yritti kuitenkin useamman kerran ajattaa päällystämättömiä teitä pitkin. Onko muilla ollut tämmöistä ropleemaa?
Go-Za sanoi:Tulee mieleen kultainen 90-luku kun Saksassa ja jossain muualla autoilijat ajoivat sokeana navigaattorin ilmoitusten mukaan: "Käänny vasemmalle nyt!" ja mentiin pellolle kun ei siinä ollutkaan tietä. Tai "Tee U-käännös nyt" ja osuttiin vastaantulevaan autoon kun ei tajuttu että siellä saattaa olla muutakin liikennettä... jne jne.
Oletteko laittaneet erillisen sulakkeen väliin tomtomin lataavaan pyörätelineen virtajohtoon? Telineessähän on kai itsessään sulake, mutta onko lisäsulake liioittelua?

walde sanoi:Reitin tallennusominaisuudesta olin alunperin kohtuullisen innoissani, mutta se kyllä petti aika kovasti. Ajelin letkassa yhden pätkän ja sieltä löytyi kivoja mutkapätkiä, mutta ajon lopuksi tehty tallenna reitti tallensikin todellisuudessa vain aloituspaikan ja lopetuspaikan eikä itse mutkapätkää![]()
walde sanoi:Nyt kilometrejä navin kanssa ajettuna reipas 1500.
Ongelmat omasta mielestä on enemmän tuolla reittipuolella kuin itse fyysisesti laitteessa (poislukien se muistikortin paikka)
Reitin tallennusominaisuudesta olin alunperin kohtuullisen innoissani, mutta se kyllä petti aika kovasti. Ajelin letkassa yhden pätkän ja sieltä löytyi kivoja mutkapätkiä, mutta ajon lopuksi tehty tallenna reitti tallensikin todellisuudessa vain aloituspaikan ja lopetuspaikan eikä itse mutkapätkää
Vajaan kuukauden päästä pystyn kommentoimaan miten laite toimii tuolla ulkomailla.

walde sanoi:Nyt kilometrejä navin kanssa ajettuna reipas 1500.
Ongelmat omasta mielestä on enemmän tuolla reittipuolella kuin itse fyysisesti laitteessa (poislukien se muistikortin paikka)
Reitin tallennusominaisuudesta olin alunperin kohtuullisen innoissani, mutta se kyllä petti aika kovasti. Ajelin letkassa yhden pätkän ja sieltä löytyi kivoja mutkapätkiä, mutta ajon lopuksi tehty tallenna reitti tallensikin todellisuudessa vain aloituspaikan ja lopetuspaikan eikä itse mutkapätkää
Vajaan kuukauden päästä pystyn kommentoimaan miten laite toimii tuolla ulkomailla.