Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
walde sanoi:. Esim. omalla kohdalla Latvian hotellin osoite ei ollu tyressä/navissa lähelläkään oikeaa paikkaa. Googlen kartassa osoite kyllä löytyi kohdalle.
Tätä en kyllä allekirjoita!jlik sanoi:Käytin väärää termiä, mulla on tili Tompalle.
Yhden uuden jutun huomasin taas. Miks ihmeessä USB liitin on vaihdettu. TT5:ssa oleva USB on paljon yleisempi. Sama USB kaapeli kävi mun action kameraan, kypäräluuriin jne. Löyty töistä joku vanha Nokian USB kaapeli joka sitten sopi tuohon uuteen tomppaan. Noita vanhaan tomppaan sopivia kaapeleita multa löytyy iso läjä. No, lopetan marmatuksen nyt. Persiistä toi laite on, sille ei voi mitään.
Go-Za sanoi:Tätä en kyllä allekirjoita!
Micro-USB on mulla yleisempi, sopii mun kypäräpuhelimeen, kännykkään, Tabletteihin ym. ym. Action-kamerat taitaa olla ainoita joissa on vielä mini-USB mulla.
Go-Za sanoi:Lennossa reitin muokkaaminen todella helppoa! Oikeaan reunaan tulee "palkki" missä reittipisteet on näytetty. Palkkia näpäyttämällä reittipisteitä pääsee poistamaan (ei muokkaamaan). Tämä on todella selkeä parannus edelliseen!
Akun loppumisesta varoituskilahdus kypäräpuhelimeen n. 10 minuuttia ennen sammumista, tuplakilahdus n. 5 minuuttia ennen... ja triplakilahdus sitten kun akku loppui ja laite sammui.

Ludvig xiv sanoi:Pitää palauttaa tuo laite![]()
jlik sanoi:Tarkoitat ilmeisesti pemaria. Joo, siinä on todennäköisesti jokin vika. rxtx-tuote ei oo vielä vastannu mun kyselyihin.
Ootko kokeilla löytääkö mikään muu laite sitä sun peemeriä kun bt-haku on päällä?jlik sanoi:Tarkoitat ilmeisesti pemaria. Joo, siinä on todennäköisesti jokin vika. rxtx-tuote ei oo vielä vastannu mun kyselyihin.
Go-Za sanoi:Ootko kokeilla löytääkö mikään muu laite sitä sun peemeriä kun bt-haku on päällä?
Ludvig xiv sanoi:Huomasin saman, kun harjotusmielessä katsoin reittiä ensimmäiselle hotellille. Navi antoi paikan kilometrin päähän todellisesta.
Se on melko pitkä matka, ja aiheuttaa jo hieman ongelmia.
walde sanoi:Pitää kyllä sanoa, että tämä TomTom versio ei ole vakuuttanut tähän mennessä kuin ulkonäöllä.
jlik sanoi:Tästä oon aivan samaa mieltä. Mites toi sun teline, täriseekö uus tomppa ajon aikana? Vanha TT5 ei tärissy ollenkaan.
Ootko kokeillu löytääkö mikään muu laite sitä sun peemeriä kun bt-haku on päällä?jlik sanoi:Tarkoitat ilmeisesti pemaria. Joo, siinä on todennäköisesti jokin vika. rxtx-tuote ei oo vielä vastannu mun kyselyihin.
Go-Za sanoi:Ootko kokeillu löytääkö mikään muu laite sitä sun peemeriä kun bt-haku on päällä?
jlik sanoi:Tästä oon aivan samaa mieltä. Mites toi sun teline, täriseekö uus tomppa ajon aikana? Vanha TT5 ei tärissy ollenkaan.
walde sanoi:Eilen tosiaan iltapäivällä kävin ajamassa noin 70km lenkin ja ei tuo itsellä tärissyt.
jlik sanoi:Tuli toi kuponkikoodi jokin aika sitten mutta vasta nyt latasin ja asensin tyren läppäriin joka kulkee mopon kyydissä. Eikös tuo Tyre pitäny olla Pro versio jossa ei oo noita mainoksia? Yritin antaa lisenssi kohdassa sen kuponkikoodin ja oman nimen (käyttäjätunnarin) mutta prkle kun tyre ei hyväksy niitä. Mistä vi***ta sen oikean lisenssikoodin saa?