Nyt jo Verkkokauppa.com:ssa (ja mulla).
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...0-moottoripyoranavigaattori-Eurooppa-45-maata
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...0-moottoripyoranavigaattori-Eurooppa-45-maata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gonzarello sanoi:TomTom RIDER 400 tuli viikko sitten haettua Verkkokaupasta, en vielä voi täysin rinnoin suositella.
- Ei toimi puhelimen näyttönä, saati sen avulla ei voi soittaa tai vastaanottaa puheluita tai tekstareita
- tarttee puhelimen tietyö- ja kamerainfoon
- karttasovellus vain PC:lle, TYRE, viikon kesti tulla aktivointimeili ko. softaan.
- muistikortti varsin haasteeelinen asentaa ja vaihtaa, mulla onneksi on eri kulmilla varustettuja suonipihtejä
- ne jotka on saaneet TYREN, ilmoittelee ongelmista reittien siirrossa
+ elinikäiset kartat
+ edullinen hankintahinta verrattuna toimiviin laitteisiin
+ nopea käynnistys
+ hyvä nyttö auringonvalossakin
+ kertoo risteyksissä kadun nimet varsin puhtaalla suomella
Jotenkin vaikuttaa siltä, että oon betatestaaja ja tuote vain piti saada euroopan markkinoille täksi kesäksi.
Brittiläisellä keskustelufoorumilla puhuvat että puhelutuki on tulossa... Outoa miksei sitä olisi tuossa jo!gonzarello sanoi:TomTom RIDER 400 tuli viikko sitten haettua Verkkokaupasta, en vielä voi täysin rinnoin suositella.
- Ei toimi puhelimen näyttönä, saati sen avulla ei voi soittaa tai vastaanottaa puheluita tai tekstareita
Mä sain tän meilin tänään (eli seuraavana päivänä!) Mutta ei tosta Tyre Pro:sta ole kauheesti hyötyä, ei se silti osaa siirtää reittiä naviin.gonzarello sanoi:- karttasovellus vain PC:lle, TYRE, viikon kesti tulla aktivointimeili ko. softaan.

tonttuj sanoi:Onpa kerrankin hyvä että en työntänyt käsiä paskaan tämän laitteen kanssa.
Vähän samanlainen olo... tai siis mähän työnsin! Vanhakin vielä löytyy tuossa pöydällä joten voi sitten päättää kumpaa käyttää. Tosin tuolla brittifoorumilla on jo aloitettu ketju jossa luetellaan "puuttuvat" ominaisuudet edellisiin verrattuna. Oliskohan niin että suurin osa niistä on kuitenkin "tulossa"!?tonttuj sanoi:hyvä että en työntänyt käsiä pas
Ainakin toistaiseksi Tomtom Rider 5 on "parempi ja toimivampi" Mutta kuinka kauan? Se on toinen juttu...Jozkunen sanoi:Minulla kun ei ole mp:ssä ollut ikinä muuta navia kuin kännyn kautta käytetty googlemaps, niin voisiko joku selittää, että mitä tässä TomTomin uutukaisessa on vialla? Noista tarpeellisista ominaisuuksista kun ei ole niin kokemusta/käsitystä kun autossakin ollut vain joku perusnavi.
Kovasti jo olin ostamassa tätä, mutta onko nyt niin, että kannattaisia hommata joku muu?
Go-Za sanoi:Ainakin toistaiseksi Tomtom Rider 5 on "parempi ja toimivampi" Mutta kuinka kauan? Se on toinen juttu...
notreal sanoi:Minullakin olisi navin tarve. Se pitää sopia autoon ja sis. Viron kartat mutta olisi kätevää jos sitä voisi käyttää myös pyörässä. Mitään muuta laitteen ei tarvitsisi tehdä kuin näyttää reitti annettuun pisteeseen enkä muista hienouksista haluaisi maksaa kun en osaisi niitä edes käyttää... Onko laite ehdotuksia?