Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Eli toisin sanoen se kyllä ajattaa sua joka tapauksessa jokaisen reittipisteen kautta mutta kahden reittipisteen välille voi silti navigaattorin mielestä tehdä monta erilaista vaihtoehtoista reittiä...
C-A-D sanoi:Itekkin ihmettelin tuota uutta ominaisuutta. Saattaa aiheuttaa myös tilanteen, jossa ilmoittaa reititystavan valinnan jälkeen "Virheen / mahdottoman reitin". Kun valitsee uudelleen toisen reititystavan (suorin, nopein tmv...), niin jo onnistuukin. Tuo ominaisuus on mielestäni toistaiseksi ainoa "ei niin hyvä" tai ainakin hämmennystä herättävä uudessa Tompassa.
siki sanoi:Vanhassa toimi ihan samalla lailla (Urban Rider), vaikka kuinka teki Tyrellä reittiä ja valitsi sen, niin eiku haluutko mimmosta tietä ajella, mutkaa, suoraa, nopeeta, välttää motareita yms. Toi on mun mielestä ihan hölmö ominaisuus. toisaalta melkeen ainoo joka tossa risoo.
Ahoi sanoi:vielä kun ne osais tehdä siitä sellaisen, että jos olet poikennut reitiltä ja palaat reitille uutta tietä pitkin niin se tajuaisi kokonaisreitin suunnan eikä ajattaisi kohti "taakse jäätyjä" reittipisteitä. Vieraassa ympäristössä voi olla hankalaa lukea karttaa opasteiden välissä huomatakseen menevänsä vaikkapa 5 kilsaa väärään suuntaan.
tonttuj sanoi:Mulla se tarjoaa sen sininen/violetin haamunuolen näytön oikeaan laitaan ja antaa mahdollisuuden siirtyä ajamaan kohti seuraavaa reittipistettä. Taitaa jopa kysyä ihan sitä.
tonttuj sanoi:Mulla se tarjoaa sen sininen/violetin haamunuolen näytön oikeaan laitaan ja antaa mahdollisuuden siirtyä ajamaan kohti seuraavaa reittipistettä. Taitaa jopa kysyä ihan sitä.
Mulle tulee kanssa tuo oikeaan laitaan seuraava etappi, jos ohitan edellisen tms. Samaten pikavalikossa on tuo edellinen/seuraava. Pointti olikin siinä, että Tomppa tajuisi sinun reitin trendin ja tarjoaisi sitä aktiivisemmin. Toinen tapa tietty oppia kyttäämään tuota laitetta paremmin.Zwäng sanoi:Jep ja pikavalikkoon kannattaa laittaa siirry seuraavaan reittipisteeseen tai edelliseen.
Itse tyren kautta ladannut reitin tasan kerran vasta. Pohjois-satakunnan perukoilta länsi-satamaan. En laittanu kuin alku ja loppupisteet ja hyvin meni suunniteltua reittiä pitkin (mentiin reittiä mitä laite ei varmasti olisi itse ehdottanut)
Lainasin vaan "hyvälaatuista" kuvaa netistä.tonttuj sanoi:Tuo ei ole lataava teline.
Siinä johdossahan on lukitusklipsi? Miten se irtoaa alaspäin?