jlik
MotOrg ry jäsen
Mikä oikein mättää kun Tomppa ei saa yhteyttä MyDrive Connectiin. Tomppa näkyy sen sijaan hyvin esim. Wintoosan Explorerissa. Olen yrittänyt myös resetoida painamalla virtanappulaa niin pitkään että Tomppa käynnistyy uudelleen. MyDriven yhteysasetuksissa on Web yhteyden portti. Tarvitaanko tätä ja pitääkö mun avata palomuurissa tämä portti. Alkaa vähän vi*u**ttaa tämä Tomppa. Kuten yllä jo mainitsin olen asentanut omaan kotilooni tehdasmerkkisen navin ja koodannut kotiloni (CAN väylän kautta) mikä oli paljon monimutkaisempi homma mutta onnistui heti. Onhan tämä tomppa todella jykevä ja varmaankin voi käyttää vasarana jos ei toimi navina.
EDIT: Nyt selvisi, tuo MyDrive Connect on väärä ohjelma. Kun yritin rekisteröidä mun Tompan niin webbisivu halusi asentaa tuon ohjelman. Olis pitänyt olla vähän tarkempi. Nyt homma pelittää.
EDIT: Nyt selvisi, tuo MyDrive Connect on väärä ohjelma. Kun yritin rekisteröidä mun Tompan niin webbisivu halusi asentaa tuon ohjelman. Olis pitänyt olla vähän tarkempi. Nyt homma pelittää.