• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toimiiko palvelu Mototrip/R.M Heino

Antakaa omat näkemyksenne +/- BMW palvelusta - Mototrip/R.M Heino. Itselläni vähän ristiriitaisia kokemuksia molemmista.  
blush.gif
Kumpaa sinä käyttäisit ?

Mototripistä sain ainakin hyvän tuntuista huoltopalvelua. Kaveri vielä kannibalisoi yliajalla osan yhdestä käytettynä myytävästä pyörästä kun hyllystä sopivaa palaa ei löytynyt. Olivat vielä kiristelleen ruuvejakin pyörästä ihan oma-aloitteisesti, oli mukava huomata jälkeenpäin. Hinta nyt ei ehkä ihan edullisin mahdollinen ollut...

Molempien palvelusta onneksi vain hyviä kokemuksia mitä tekniikkaan ja tekemiseen tulee. Loppu menee sitten subjektiivisen kokemisen puolelle, joten sitä MUTUa en viitti tänne jakaa.

Mototripistä ei mitään kokemusta, mutta R.M.Heinolla olen asioinut tämän kesän aikana viitisen kertaa ja aina on palvelu pelannut niin kuin pitääkin. Joten 10+.

MotoTrip oli sähköpostitse ala-arvoinen, paikan päällä käyminen hieman paransi asiaa, mutta oli kyllä eri henkilökin.

Heinosta ei pahaa sanottavaa, ei sähköisessä viestinnässä tai livenäkään.

Kummastakaan en ole ostanut silti vielä mitään. Paino sanalla vielä
cool.gif

aina kun olen mototrippiinsoittanut niin apua on tullut. osia mitä tarvinnut niin postissa tullut. todella asiallisesti. hintahan on aina hirveä ostitpa mistä tahtoin.

tampereen heinosta vain positiivista, kunhan saisi pyörän huoltokirjan, pari kuukautta ooteltu mukana oli vain vasenkielinen
sport05.gif

Ei pahaa sanottavaa kummastakaan, mutta mutta... ´Tripissä kuitenkin vähän takkuillut. Heinolla Tampereella syntyi pyöräkaupat ´tripissä ei. Muutaman kerran nyt Espoon Heinolla asioineena ja hyvää asiallista palvelua saaneena (kiitokset siitä  
smile_org.gif

biggrin.gif
) jatkossakin sinne. Minun kohdallani palvelun tarjoajan valinnan ratkaisee nimenomaan PALVELU. Hinta tulee vasta sen jälkeen vaikka velaksi eletäänkin. Työn laadusta en osaa tekniikasta mitään ymmärtämättömänä sanoa mitään. Pisteet minulta Heinolle.

Aiemminkin oon tainnut kirjoittaa et tripistä saa rahalla palvelua ja meidän "persaukisempien" kauppa on Heino.
Esim. renkaiden vaihto oli tripissä lähes tuplahintainen Heinoon verrattuna.
Mut kai se on tietoinen valinta tripissä, mitä sitä renkaanpotkijoita liikettä paskaamassa hyysää, ottaa rahat niiltä joilla sitä on.
biggrin.gif
biggrin.gif

Ei ole tullut käytyä persaukisena kuin Heinolla viime aikoina. Vieläkin nyppii se 40€ öljynsuodattimen avaimesta, joten taitaa tuo mototrip unohtua jatkossakin...

Muutaman kerran olen Mototrippiin harhautunut. Olen ainoanakin asiakkaana jotain kysynyt ja kertakaan vielä ei ole myyjä saanut ahteriaan irti tuolistaan. Kypäräkin olisi pitänyt ostaa sokkona, kun heillä "ei ole koeajokypäriä". Ilmeisesti pitää olla jonkinsortin insider saadakseen siellä palvelua.

Heinon palvelussa ei sinänsä ole moittimista. Mitä nyt olen odotellut pari kuukautta tilaamaani pukua.
nixweiss.gif

Back