Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä lukee "Vapaaehtoisen kuljettajakoulutuksen ja rataharjoittelun...". Mielestäni asennekasvatus ja ennakoivan ajotavan opettelu on olennainen osa vapaaehtoista kuljettajankoulutusta. Ja kuljettajakoulutuksen tulisi olla kaikkea muuta kuin keilojen kiertämistä kävelyvauhdissa tai jarrutusta nopeuksista, joita kukaan ei oikeasti käytä. Rataharjoittelussa voisi esim. harjoitella esteiden väistämistä ja paniikkijarrutusta yli 100 km/h nopeuksissa.Tuloksia kun katsoo tässä vaiheessa, niin...ei kovin hyvältä näytä...naiivia kuvitella että rataharjoittelu vähentäisi mp-onnettomuuksia...
Miten niin naivia, nyt en ymmärräTuloksia kun katsoo tässä vaiheessa, niin...ei kovin hyvältä näytä...naiivia kuvitella että rataharjoittelu vähentäisi mp-onnettomuuksia...
Voi se hieman vähentää onnettomuuksia nimenomaan liikenteessä, kun voi päästellä radalla pahimmat höyryt pois!Tuloksia kun katsoo tässä vaiheessa, niin...ei kovin hyvältä näytä...naiivia kuvitella että rataharjoittelu vähentäisi mp-onnettomuuksia...
Miten niin naiivia? Siksikö, että sinä itse et koe rataharjoittelua tarpeelliseksi?Tuloksia kun katsoo tässä vaiheessa, niin...ei kovin hyvältä näytä...naiivia kuvitella että rataharjoittelu vähentäisi mp-onnettomuuksia...
sanoi:Mä olen pitkään ihmetellyt sitä miksei EAK-kurssin käyneille anneta alennusta vakuutusmaksuista.
sanoi:Sen sijaan joistain ABS-jarruista saa vaikkei niitä osaisi edes tehokkaasti käyttää.
Eiköhän nyt kuitenkin auttaisi kaikkia jos esim.:Loppujen lopuksi keinoja vaikuttaa vähänkään lainkuuliaisen motoristin hengoissä säilymiseen ei juuri ole.
Just se!btw: EAK-Kurssi? Ennakoivan Ajon Kurssi? Vai mikä?
Toi on mullakin käyny mielessä, oon joskus miettiny kun motarilla on ajellu mutkassa reilua satasta et jos nyt lähtis fillari alta ja vetäis noihin niin tulis kyl kilon palvia sadan metrin alueelle muutamat kappaleet, ois kyllä ihan oikeesti paikallaan tommoset. Tiedä sit onko kukaan semmoseen itteensä tappanu mut ei niistä haittaa ainakaan olis. Äänestin 5, ja 7 on kans asiallinen niinkun muut jo tossa sano."Liikenneympäristön suunnittelussa otettaisiin paremmin huomioon moottoripyöräilyn erityspiirteet." Esim. ajoratoja erottavien kaiteiden pystytolpat voisi suojata toisella vaakakaiteella niin että niistä ei synny leikkuria maassa liukuvalle motoristille. Näin on joissakin maissa tehty.