• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toimenpidealoite 40/2010 vp

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkey
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä sain pikku een, ISON EEN kylkiäisenä. Eli pitäskö ottaa multakin pois? Ku en siihen mitään koulutusta saanu, kun tolle isolle vaan.  
baaa.gif

033102ass_1_prv.gif
tämmöset!
Mä en ole koskaan saanut tuota pikku e:tä....iso kun oikeuttaa tuohon mopoluokkaan jo itsessään.

ja onhan huutava vääryys myös se, että me "keski-ikäiset" saadaan ajaa mopolla vallan ilman korttia!
033102bebe_1_prv.gif

...kuten edellisellä sivulla jo joku totesi; luonnollinen poistuma korjaa tämänkin.

baaa.gif

Vähän ohi, mutta jotenkin aiheeseen liittyvä.
Toivottavasti kukaan ei kerro Päiville, että Suomessa saa ajaa 260hv vakiovesijettiä ilman mitään ääni/nopeusrajoituksia. Pakoputken ei tarvitse olla E-hyväksytty, jos semmoinen on.

Päivi Lipposen aloite loppuu: "Edellä olevan perusteella ehdotan,

että hallitus ryhtyy toimenpiteisiin parantaakseen moottoripyörällä ajon turvallisuutta niin itse ajajalle kuin ympäristöllekin"

Hmm. Ympäristö. Ajokortista tässä ei siis olekaan kyse vaan tehosta ja sen rajoittamisesta. Ajatus on kait, että tehon pienentyessä kulutuskin pienenee. Lahjakorttiin vetoaminen on vain keppihevonen.

Jos tästä jotain hyvää pitää löytää, niin tietääpä ketä ei tarvitse äänestää seuraavissa vaaleissa.

Back