• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Goes Varamies (Slight Return), su 29.9. Moision ST1 klo 12.00.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JMH

Orgin Keulahahmo
MotOrg ry jäsen
Sunnuntaina voitaisiin heittää joku 200 - 300 km lenkki. Päivittelen lähtöpaikkaa ja aikaa tuossa myöhemmin. Kuitenkin puolen päivän kiemuroilla olisi tarkoitus startata.

Hommalle on

A) Säävaraus. Go/no go tuntia paria ennen lähtöaikaa
B) Tekninen varaus. Taunon pitää sartata aamukylmällä (tai tuokaa virtaa :D)
C) Paronivaraus. Jos se sikiävä vakihirmu joutaakin ajelemaan sunnuntaina, niin mennään härnäämään sitä. DOES NOT APPLY

Benvenuti!

Päivitys:

Lähtö Moision ST1 klo 12.00. Tuonne 240 km nurkille reitti meni. Ajetaan, pidetään taukoja, jauhetaan paskaa jne.

Hittolainen kun on takasen vaihto silloin,mieli tekis lähteä tietty mutta aikataulu ei ole vielä selvillä.
Pitää patistaa myyjä/vaihtaja aikaisin paikalle.

marko.fzs sanoi:
Mukana jos poksahdus ei sotke aikatauluja:smoking:

Paronivarausta ei siis ole. Herra liittyy letkaan mukaan. Enää riippuu säistä ja Italian sähköistä.

Hepihkö, rengaskaupat saattaa olla ohitse ennen ajelua.
Onkos peräpaikka jo varattu jos varovaista kummin kulutusta meinaa suorittaa.

tate66 sanoi:
Hepihkö, rengaskaupat saattaa olla ohitse ennen ajelua.
Onkos peräpaikka jo varattu jos varovaista kummin kulutusta meinaa suorittaa.

Meinaatko viedä mun paikan, kun pitäis ajaa itsekin uudet kumit sisään (heh)? Jos katos koitettaisiin uutta suomalaista johtamista toisten selän takaa.

Ei vaan. Tule vain peräsmieheks.

Selvä juttu, se on vielä sillä pointilla että saan tosiaan kumin vaihdettua ajoissa.
Toki minä olen pelipaikoilla aina ajoissa, kummimaisterin puolesta on paha sanoa noin pyhän puolestakin.

Mukana! Tästä tuleekin mulle kauden päätöslenkki. Sitten mopo säilöön ja nokka kohti Etelä-Koreaa pariksi kuukaudeksi :bye:

suzukai sanoi:
Äh, jää sittenkin väliin. Pitää mennä juniorin kanssa polskii. Jos vielä tänä vuonna järkkäätte jotain ajoja niin katsotaan sitten uudemman kerran.

Rentoa makkaranopaistoa olen miettinyt. Katsotaan nyt kuinka tämä menee.

Kiitos kaikille viidelle mukanaolijalle ja veturille erityisesti.
Melko mukava keli vuodenaikaan nähden :orgmp2:

Jep, ihan siisti reissu. Jonkin verran uusia pätkiä itselle.

Back