• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tilasin tavaraa wunderlichiltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paketti tulikin vajaassa parissa viikossa, mutta tilauksesta jäi oleellisimmat puuttumaan.. Ei siinä mitään, mutta kun lähetteessä ei ollut pienintäkään selitystä asiaan.
Lasku oli kyllä ok., eli vain toimitetut osat oli veloitettu..

Nyt jäi vaivaamaan tuleekohan puuttuva tavara (Remus + Carbon-Hinterradabdeckung) jälkitoimituksena, vai millainen käytäntö noilla mahtaa olla...? Puhelinsoitollahan tuo tietysti selviää, mutta kun tuo kielitaito on hieman rajoittunut moista asiaa selvittämään..

Kyllä ne sieltä tulee, aikaa menee viikosta aina puoleen vuoteen, molemmista kokemusta !

MN

Joo. Mulla noi tuli vuoden kuluttua, kun koko pyörää ei edes enää ollut  
biggrin.gif
Olikin melkoinen episodi saada rahat takaisin. Luottokorttia osaavat kyllä jälkikäteen velkoa, mutta palautus osoittautuikin mahdottomaksi kun kortti oli vuoden aikana vaihtunut ja expiration date ei täsmännyt  
shaun.gif
Tälläkin foorumilla taisin tuosta häppeningistä kertoa. Verenpaine pääsi pariin otteeseen nousemaan (naapurille) vaarallisiin lukemiin. Mietin juuri tuolloin, että olisi saattanut hymy hyytyä, jos kyseessä olisi ollut pakoputki, iskunvaimennnin tai oikeasti kallis osa. Nyt oli vai viiden kympin tankkimuovit.

Jos olisin sinä, viestisin tuonne selvästi haluatko tavarasi jälkitoimituksena vaiko et. Ja jos se ilmestyy vuoden päästä ovellesi, niin älä ota vastaan  
cool.gif
jos et enää tuota tarvitse.

Tossahan tuo mun tarina:

Wunderlich

Rahojen palautuksiin meni noin 4 kuukautta!

No nyt tuli Remus ja puuttuu enää Carbon-Hinterradabdeckung..

Jopas tuo nyt on hankalaa, ainakin vaivalloista.

Jos haluaa välttyä noilta ongelmilta ja haluaa asioida suomeksi, niin kamoja kannattaa katsastaa tuolta Motodealista.

www.motodeal.fi

Hieman toisesta BMW kilkekaupasta.Tilasin keväällä netin kautta Hornigin kataloogin. Sen tulo viivästyi ja korvaukseksi tuli 5€:n alennuskoodi. Nyt pariviikkoa sitten saapuneesta tilauksesta tuli jonkinlainen laatukysely, vastanneille 10€:n alennus seuraavasta tilauksesta. Moitin, kun lähetyksestä oli jäänyt kanssa carbonhugger puuttumaan ja luvattu kaksi viikkoa on jo kulunut. Jo samana iltana tuli pahoittelut, jossa kerrottiin jostain alihankkijan teknisestä ongelmasta. Sama toimittaja kuin W:llä? Kas kun eivät vaivaudu kertomaan. H:lta palauttavat rahat mikäli en jaksa odottaa, mennee ehkä nelisen viikkoa kun saavat tehtaansa taas tulille.Jaksan hyvinkin. H:lla sivut, paperinen kataloogi ja s-posti toimii myös englanniksi.

Jos haluaa välttyä noilta ongelmilta ja haluaa asioida suomeksi, niin kamoja kannattaa katsastaa tuolta Motodealista.

www.motodeal.fi
Tilasin viime lauantaina osia Motodealin kautta kun olin ensin surffannut Wunderlichin sivuilla ja katsonut osanumerot (eivät olleet vielä  Motodealin listalla). Eli launtaina tilasin tänään tuli soitto että osat Suomessa, enpä näin nopeaa ja hyvää palvelua ole lähiaikoina tavannut missään, perjantaina pääsee tuunaamaan kun saan haettua osat!!
bowdown.gif

www.motodeal.fi
Tilasin viime lauantaina osia Motodealin kautta kun olin ensin surffannut Wunderlichin sivuilla ja katsonut osanumerot (eivät olleet vielä  Motodealin listalla). Eli launtaina tilasin tänään tuli soitto että osat Suomessa, enpä näin nopeaa ja hyvää palvelua ole lähiaikoina tavannut missään, perjantaina pääsee tuunaamaan kun saan haettua osat!!
bowdown.gif
Mullakin VAIN positiivista sanottavaa tuosta Motodealista. Aivan loistavaa palvelua, laittavat jopa tekstarin kun paketti on postissa niin ei malttamatonkaan kerkee kotonaan hermostuun... Tilaan jatkossakin ko. puljusta takuulla.

Tietty olen kyllä suoraan Wunderlichtiltäkin tilannu ja on tullu tosi hyvin kaikki mitä olen halunnutkin. Mä olen sinne Saksaan ollu aina yhteydessä spostitse, silleen jää kommunikoinnista itsellekkin jotain todistetta jos jokin menee vikaan tai on väärinkäsityksiä tms.

Heti paketin saavuttua, reklamaatiota sähköpostiin, jos jotakin puuttuu, väärin toimitettu, tjms. Puuttuva tavara tulee usein tosi nopeasti. Suomi nyt vaan on siellä, melkein Venäjällä. Jotkin toimittajista, katsoo jotta, no joo, kun muistetaan, Njet Bolsoi Broblem.....Njo ei njyt pjosti oigein kjulje... Jos vastaanottaja ei reagoi mitenkään. (toki ei olleet, hanskoja tai saappaita) Ei silleen, EU niilläkin on, kuluttajasuojineen, samoin meillä. VAATIKAA HYVÄÄ PALVELUA. Kokemusta todella hyvästä palvelustakin. Hein Gericke Rostoc, Louis Leiptzig, vanhat ajovarusteet (koko puvut, saappaineen jns.) lähetettiin kotio, aivan asiallisesti pakattuna. Samaan uusien ostohintaan!!!! Matka jatkui uusilla ostetuilla! Postimyynnissäkään ei näistä, mitään huomautettavaa. Ajovarusteet paljon edullisempia, kun, Suomessa. Vaihdettu jopa kypärä, todella nopeasti, sopivaan kokoon, postista ostettuna. Schuberth C2, jne. Toki itse pitää olla aktiivinen, edes hieman. Ja Vaatia, Palvelua. Eikä vaan kirjoitella palstoille, että vituttaa, postimyyntifirmat.

Back