Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkiss sanoi:Flunssa puskee päälle, mutta tavoite on kyllä tulla letkalle ja makkaralle. Kahtellaan mikä on kunto lauantai-iltana![]()
Knaku sanoi:No onko susta pukamaks, vai onko flunssan tappo edelleen kesken? Ota nyt se viski ja toisellekin jalalle, niin lähtee sun kehosta kaikki pöpöt yön aikana.
Huomenna nähdään
Muuten olisin ollut jo eilen terveenä Pitkiss sanoi:
En oikein ymmärrä mitä toi pukama eli kai perän valvoja tekee.Knaku sanoi:No onko susta pukamaks, vai onko flunssan tappo edelleen kesken? Ota nyt se viski ja toisellekin jalalle, niin lähtee sun kehosta kaikki pöpöt yön aikana.
Huomenna nähdään

Kuinkas sitten käy, kun mä ajan risteyksestä suoraan vaikka piti kääntyä? Kun edellinen kuski ei ollut risteyksessä odottamassa. Ajelen hyvää vauhtia suoraan vaan niin pitkään kuin tietä riittää.Knaku sanoi:Onneksi tätä ei tapahdu kovin usein, mutta jos se omalle kohdalle osuu jossain ihan huitsin tuutissa eikä mitään hajua missä mennään, niin KIITOS pukaman, joka tietää minne ollaan menossa. Löytää takaisin kotiin![]()

Pekkavee sanoi:Onko tuolla ajeluilla muuten jotain alkupalaveria tai infoa, jossa selitetään ryhmäajon perussäännöt.
Siis esimerkiksi se, että jokainen vastaa siitä, että hänen takanaan tuleva kuski tietää mihin käännytään risteyksestä, jos käännytään.
Näköyhteyttä edellä ajavaan kuskiin ei siis ole tällä säännöllä mitään tarvetta pitää, koska edellä menevä odottaa aina risteyksessä, josta käännytään johonkin.
Jos tätä sääntöä eivät kaikki osaa noudattaa niin eksymisiä tulee varmasti.
Toivottavasti minä en eksy huomenna.
No on mulla navigaattori, joten osaan ainakin kotiin takaisin.
Pekkavee sanoi:Tuli vielä mieleen, että jos mä ajan suoraan risteyksestä, josta piti kääntyä, kun kukaan ei ollut odottamassa ja näyttämässä, että tästä käännytään, niin miten se perpukama voi tietää, että minä ja moni muukin on ajanut suoraan ko. risteyksestä.