Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai vanha kunnon kansantauti. Karpoa lainaten; "Suomesta lähti tuberkuloosi, mutta tilalle tuli kateus". Sairasta.Haiskahtaa pikkupoikien tekosilta. Tai sitten se on jonkun katkeroituneen "nää on mun maita, eikä näillä muut saa ajaa" vanhapoika isännän älynväläys. Vitun maalais juntit.
Toivottavasti jäävät kiinni.![]()
Niinpä, mut jos siihen olis osunu poliisiauto, niin tapausta olis heti tutkittu murhan yrityksenä.Asiaan tuskin paneudutaan kovin syvästi. Eli jos tekijä ei tule itse ilmoittautumaan, niin case closed. Ylinopeuksien valvonta lienee tärkeämpää, kun siitä tulee rahaa.
toivottavasti...Niinpä, mut jos siihen olis osunu poliisiauto, niin tapausta olis heti tutkittu murhan yrityksenä.Asiaan tuskin paneudutaan kovin syvästi. Eli jos tekijä ei tule itse ilmoittautumaan, niin case closed. Ylinopeuksien valvonta lienee tärkeämpää, kun siitä tulee rahaa.
Niin se muisti pätkiiSe oli teillä siellä Porissa..Muistaakseni viime vuonna oli samanlainen tapaus, jossa pyöräilijä ajoi tuollaiseen ja jälki oli todella ikävää. Muistanko oikein, olisiko ollut Turussa...
Uudellakoivistolla.
Ei tietenkään saa ajaa klo 22 jälkeenTiedän että, kyseisellä tiellä ei saisi ilta 22 jälkeen ajaa, mut silti.
Kytäjän kartanon yksityinen tie, ollut käytöss yleisenä tienä. Isäntä virityttänyt ketjun tienyli. Mopopoika loukkaa itsensä vakavasti..Todellinen älyn väläys. Toivottavasti tekijä saadaan kiinni tervausta ja höyhennystä varten.
Joskus näkee kadulla olevien kaivojen kansia nostettu ylös![]()