• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TIJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa? -

• Kyllä, tarkalleen, tsekattu dynossa

Ääniä: 42 27,5%
  • Kyllä, muistan brosarissa / vertailutestissä olleen lukeman

Ääniä: 58 37,9%
  • Jaa luulisin muistavani oikein +/- 5 hp toleransilla

Ääniä: 28 18,3%
  • Joo kyl mä se joskus jostain luin... Luulen muistavani oikein +/- 20 hp toleranssilla

Ääniä: 11 7,2%
  • Ei, asialla ei ole minulle mitään merkitystä

Ääniä: 14 9,2%

• Ääniä yhteensä
    153
175,01 hp @ 11626 rpm

116,35 nm @ 9593 rpm

289km/h 12936 rpm

"CF=1.0000
AirTemp=25
AirPress=990
AirHum=0"

edit: takarenkaalta

:peukutpystyyn:

GuessWho sanoi:
Oleellisempaa onkin että tiedätkö kuinka montaa kiloa kukin hevosvoima mopossasi joutuu raahaamaan... :thumbup:

Tämähän on loistava aasinsilta "käytännön suorituskykyyn"..... ja esim. siihen, miksi ei
uudenmaan tiukemmilla syheröillä saa kilokyykyllä karistettua samoilla tehoilla hinattavaa
Skoodan paskaa.... kahdella donitsinpurijalla lastattuna :D
Ei taida kuitenkaan olla ihan täysin vetomiehen puutteesta tuo kiinni.... vaikka sillä oma
merkityksensä onkin :D.

BadToThe Bone sanoi:
Tämähän on loistava aasinsilta "käytännön suorituskykyyn"..... ja esim. siihen, miksi ei
uudenmaan tiukemmilla syheröillä saa kilokyykyllä karistettua samoilla tehoilla hinattavaa
Skoodan paskaa.... kahdella donitsinpurijalla lastattuna :D
Ei taida kuitenkaan olla ihan täysin vetomiehen puutteesta tuo kiinni.... vaikka sillä oma
merkityksensä onkin :D.

OT: Saa olla helvetin kova vetomies jos pystyy prätkällä karistamaan mutkapätkillä kotilon, jos kotilokuski nyt ei ihan onneton ole ja pistää hanttiin.

GuessWho sanoi:
Oleellisempaa onkin että tiedätkö kuinka montaa kiloa kukin hevosvoima mopossasi joutuu raahaamaan... :thumbup:

Kun lasken kuskin painoksi 80 ja varusteille pyöreät 10 kg, niin pyörän ollessa täyteen tankattu jokaiselle hevosvoimalle jää kuljetettavaksi 905 grammaa.

Back