• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TIJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tiedätkö paljonko pyörässäsi on tehoa? -

• Kyllä, tarkalleen, tsekattu dynossa

Ääniä: 42 27,5%
  • Kyllä, muistan brosarissa / vertailutestissä olleen lukeman

Ääniä: 58 37,9%
  • Jaa luulisin muistavani oikein +/- 5 hp toleransilla

Ääniä: 28 18,3%
  • Joo kyl mä se joskus jostain luin... Luulen muistavani oikein +/- 20 hp toleranssilla

Ääniä: 11 7,2%
  • Ei, asialla ei ole minulle mitään merkitystä

Ääniä: 14 9,2%

• Ääniä yhteensä
    153
Varmasti on jokaiselle, vaikka ainut millä on merkitystä edes hiukan on teho/paino suhde
wink.gif

Juu tehoa on enemmän kuin osaan käyttää!
Moto vakio-> teho on mitä on.
Teho/painoa voisi parantaa keventämällä(itseäni=halvempaa&hyödyllisempää).
Ensi kauteen dynon kautta niin osaa käyttää 'voimaa' paremmin hyödyksi? Tai sitten ei osaa.
Jos jaksaa/rahat riittää. Tod. näk. ei riitä.

T: Tyttöjen(kin) pyörässä liikaa tehoa
sad_orig.gif
minulle.
Ps. Kuntoa ostoskanavalta ostan heti kun...

Puuttu et en tiedä tarkkaan mut jotakuinkin riittävästi, joten vastasin ei mitään väliä.

Vaikka onhan sillä. Liian vähän olis ikävä, liikaa ei ihan helposti oo, paitsi painoa.

Se mitä prozyyrissä aikoinaan kerrottiin, sitä sanottiin olevan riittävästi. Juu, on sitä.

Olenkin aloittanut virittämään kuljettajaa, koska se on halvempaa kuin pyörän tehon kasvattaminen. Tällähetkellä kesään verrattuna teho/painosuhde on kasvanut 5,1 %.
wink.gif

Ei ole, teho on ehkä neljänneksi tai viidenneksi tärkein ominaisuus pyörässä. Kaikissa nykypyörissä sitä on tarpeeki.

Eiköhän tossa yleisillä laduilla se arjen hauskuus tule
kilvellisellä pelillä ja kortillisella kuskilla siitä, paljonko on
"kotona" tyhjäkäynniltä puoleenväliin kierrosrekisteriä.

Sellainen peli huokaisee huomaamatta ja eleettömästi
paikalta ilman suurempaa dramatiikkaa ja kukkahattujen
aukeilevia vatsahaavoja  
biggrin.gif
.

Kolme kertaa päässy koittaa huipputehoja (Hallin kenttä), mennään sillä mitä ostaessa -04 sanoin, ettei tarvi koskaan vaihtaa/vaihteitakaan ;)

Noin kymmenellä parantunu tänä vuonna tehopainosuhde...

Asialla ei ole merkitystä, vaikka periaatteessa "viritetyllä" ajankin, kuten valtaosa mamoottorillisen valinneista.

Back