• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Thundercatien värityksestä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Mitä kaikkia värejä thundercateissa on nyt ollut vuosimalleittain?

Ainakin :

96 - puna / valko
00 - punainen
03 - sininen

Erityisesti kiinnostaa onko porukalle tullut eteen vm 00:n musta/hopea -värityksillä. Nettiä selaamalla en tunnu löytävän yhtäkään yksilöä tuon lisäksi mitä olen itse menossa maanantaina katsomaan (Korpiaholla myynnissä)... Tuosta 2000 mallista on mulle tullut eteen ainoastaan punaisia.

Mieleeni tuli että onko kyseessä jälkeenpäin maalattu yksilö vaikkakin myyjältä sain infoa että tuo olisi alkup väri.

Terve,

Täältä löytyy jokunen väri ja on se musta/hopeakin ja olen tosin sellaisen luonnossakin nähnyt

Bikepics.com

Muutenkin aika kattava kuvagalleria tuolla sivulla...

Terveisiä Erkalle
talktohand.gif

-C9B5R4-

Pistin vahingossa Thunderacen linkin mutta sieltä tosin löytyy myös 600 version kuvat.

Jos olet kyseistä pyörää hakemassa niin poikkea samalla Salossa Takatalolla katsomassa siellä on aikankin netin mukaan yksi Catti

Thundercat Takatalo

-C9B5R4-

Tossa Erkalla myynnissä olevassa on samanlainen kuvio maalauksissa kun musta/hopea/kulta värisessä mallissa. Kulta näyttäis vaan olevan korvattu mustalla. Minusta tuntuu, että noita catteja on jonkun verran sellaisia värityksiä, joita ei ole koskaan tuotu suomeen ainakaan maahantuojan toimesta.

Täällä on hyvä sivusto, jossa on kuvia erilaisista cateista.

Tossa Erkalla myynnissä olevassa on samanlainen kuvio maalauksissa kun musta/hopea/kulta värisessä mallissa. Kulta näyttäis vaan olevan korvattu mustalla.
Juuh, pitää selvitellä kun maanantaina menen paikanpäälle, jos tuo on ite maalattu jälkeenpäin niin pitää hieman keskustella. Kuten tiedämme niin esim JP-800:llä on ollut ongelmia vakuutusten korvauksissa jälkimaalatulle fillarille..

sanoi:
Minusta tuntuu, että noita catteja on jonkun verran sellaisia värityksiä, joita ei ole koskaan tuotu suomeen ainakaan maahantuojan toimesta.
Muuta en tiedä kuin sen että Erkka sanoi tuon olevan "aito suomipyörä"...

Katselin itsekkin noita 00-vuoden catteja ja vaikutti, että punaisia olisi ollut suurin osa.
Muutaman musta-hopea-kullan myynnissä olen nähnyt.

yksi -97 malli oli kulta-hopea värityksissä.

Ehdottomasti parhaimman näköinen on mielestäni tuo musta-hopea-kulta.

Googlen kuva haulla löytyy kivasti erilaisia catteja.

Toi on ihan tajuttoman hyvä moottoripyörä - melkein tulee ikävä omaa entistä...

huoh...

Onnea vaan hyvästä valinnasta
biggrin.gif

Back