• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

thundercat osia haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joulu11
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2003 thundercat osia haussa. Mikä olisi hyvä kotimainen/ulkomainen kauppa mistä niitä voisi tiedustella? Pyörä on yzf 600r thundercat 2003

mitä osia haet? eiköhän noi perusjutut kuten jarrupalat,ketjut,yms. löydy vaikka stormilta...

Pakoputki löytyy, jos hinnasta sovitaan  
smile_org.gif

Se on kyl vm. 2002 mut eiköhän ne oo samat..

Villi arvaukseni on että tässä on taustalla jokin tällä hetkellä AVK:ssa tarjolla oleva kohde, koska osatarve on siinä määrin epämääräinen.

Sekä eBay että paikalliset purkaamot voinevat auttaa asiassa. Itse olen muutaman katteenosan ihan huvikseni hankkinut Saksan eBay:n välityksellä.

Villi arvaukseni on että tässä on taustalla jokin tällä hetkellä AVK:ssa tarjolla oleva kohde, koska osatarve on siinä määrin epämääräinen.

Sekä eBay että paikalliset purkaamot voinevat auttaa asiassa. Itse olen muutaman katteenosan ihan huvikseni hankkinut Saksan eBay:n välityksellä.
kyllä pitää osittain paikkansa
cool.gif
. Lisää hyviä ehdotuksia kaupoista kaivataan lisää...

Back