• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Terveisiä pohjoisesta :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tumeetti kirjoitti matkakertomuksensa alunperin yksityiselle foorumille. Siirretty kaikkien luettavaksi tekijän suosiollisella luvalla.  
smile_org.gif
..no mä vähän ihmettelinkin, että missäs tää ketju on piilotellut, kun en ollut sitä ennen huomannut. Siis myös sulle  
bowdown.gif
  ja tietysti kirjoittajalle itselleen!
biggrin.gif

Hyvä oli, kiitos
smile_org.gif

Kirjottajan ainesta on kyllä! Ja herkkä runopoikahan sieltä karskin (?!?!?!) ulkokuoren alta paljastui
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Moi vaan.

Itse liikuin samoissa maisemissa.

Joensuu - Kuusamo - Karigasniemi- Nordkap - Alta - Skibotn -
Kilpisjärvi - Sirkka (Levi) - Rovaniemi - Tampere

Kyllä hellettä piisasi, juuri ne kovimmat helteet.

Siinä otettiin äijästä mittaa.

Yhtenä päivänä tuo Karigasniemi- Nordkap - Alta - Skibotn - Kipisjärvi.

Ajoa 900km ja aikaa kulutettiin 15 tuntia.

sport05.gif

joo ihan mukavaa luettava samoilla suunnilla käyneenä
en tosin ihan perillä asti käyny mut tuttuja juttuja löysin
minä tosin olin silloin liikkellä kotilolla vaimoni kans joka jo ehti ottaa hatkat mut tosta stoorista sai mielestäni tosi hyvin selvän kuvat ok reissun tuntu oli hyvä
ELI KIRJAILIJA AINESTA
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitos mmmugavasta palautteesta! Voin toki rustailla enemmänkin jahka joku vaan kustantaa mun reissut.. ;)

Mutta asiaan siis! Muokkasin sen verran noita viestejä että aikani kuluksi naputtelin tekstiin linkkejä aiheisiin liittyviin kuviin. Toki kannattaa plarailla kaikki kuvat läpi, mutta jotenkin musta on kiva että saa kuvat ja omat fiilikset samaan nippuun ja kuvat asiayhteyteen.

Ei tässä sen kummempia. Vielä kerran kiitos palautteesta!
smile_org.gif

Hyvä stoori! Ja kuvista bongasin muutamia tuttuja paikkojakin. Pitänee ens kesänä taas lähteä tuonnepäin kiertelemään, kun tänä kesänä ei mahdollisuutta ollut. Lappi ja Norja on rules!
thumbs-up.gif

Tätä kun alkoi lukemaan ei voinut jäättää kesken. Hyvää juttua ja mahtavia maisemia. Kiitos.

Toi kuvalinkitys oli tosi extraa!!!  
biggrin.gif
Tuskin maltan odottaa sun seuraavaa reissua ja siitä laadittua kertomusta...  
062802jumpie_prv.gif

Wow! Ihan mahtavasti kirjotettu stoori ja hienoja kuvia. Hitto, ei taida enää tällä kaudella vastaavanlaista reissua keretä heittämään.

Upeeta tekstiä ja varmasti aivan mahtava reissu.. Muutama vuosi takaperin kiersin kotilolla samoissa maisemissa. Täytynee ensi kesänä
062802moto_prv.gif
reissuun, sen verta hienoja olivat maisemat tuolla Norjan puolella

JOVAIN ON..!
sport05.gif

Vois tulla viel ihan oikia ohjastaja ko viel jättäs noi viinat pois. Nii ja enempi vois kuvata reissua eikä itteäs ni voi tulla jopa matkamiäski...? MUAH HA HAA.....

loistavia reissuja kyllä kateeks käy, kyllä tulis reissailtua ku ois aikaa
smile_org.gif
Aikaa on kun sitä järkkää - ei tämäkään reissu vaatinut kuin krapulaisen pään keksimään mokoman idean ja toteuttamaan sen vartissa.. Ja toki hieman rohkeutta kerjätä vapaapäivät, joita ei hetkeen tosin ollut ollutkaan.

Pomolle vaan itkua että "v***u mulla sekoo kuuppa, nyt pitää päästä tuulettuun", niin kyllä irtoo vaikka vähän nihkeillenkin. Sitten vaan pyörän selkään ja reissun päälle tuulettumaan.. Matkan kulkua ja muita mokomia pikkuasioita voi miettiä ajaessa, niinkuin itsekin tein. Madventuresia lainaten: pitää vaan lopettaa se vaiheilu ja lähtee meneen.

Kiitos jälleen palautteesta!
smile_org.gif

Tässä on pysähtynyt myös Ari Salonen, kuka lie. Tämän voi päätellä betoniporsaasta..
Kiitos Tumeetti mainiosta kertomuksestasi!
Luin tämän joskus aikaisemmin keväällä ja mietin, että Nordkappissa minun on ehdottomasti päästävä käymään.

No niinpä tiistaina 11.07 lähdin ja tänään torstaina 13.07 palasin kotiin. Takasintulomatkalla myös pysähdyin ottamaan joitain fotoja ja huomasinkin kivessä signeerauksen, joka näytti hetken aikaa tutulta, jonka jälkeen muistinkin, että minäpä olenkin nähnyt tuosta kuvan jossakin
tounge.gif

salonen

Tästä keksinkin samantien Kautokeino - Altan väliä ajaville kilpailun: "Bongaa Salosen tunnuskivi ja postaa kuva siitä tänne"

ps. tunteeks joku tän salosen?
wink.gif

Back