Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
atk1974 sanoi:Mites jos ohitatte toisen motoristin? Morjestatteko ja miten morjestatte? Vai kehtaatteko edes ohittaa ja jäätte perään roikkumaan?
atk1974 sanoi:Mites jos ohitatte toisen motoristin? Morjestatteko ja miten morjestatte? Vai kehtaatteko edes ohittaa ja jäätte perään roikkumaan?
Lisäksi kyllä opetetaan että katotaan olan yli se kuollut kulma ennen kun kaistaa vaihdetaan. Peilivilkaisu ja hylsy tulee inssissä.57pannu sanoi:Laitan vilkun vasemmalle, vilkaisen peiliin ettei takaa tule ketään ja että vasen kaista on vapaa ja eikun kaasua. Mutta jos ajan sellaisella pyörällä, jossa ei ole vilkkua, niin vasemmalla kädellä kaino heilautus merkiksi takaatulijoille. Noin se suurinpiirtrin menee, eikö ne autokoulussa nykyisin opeta kuinka ohitetaan?
57pannu sanoi:Laitan vilkun vasemmalle, vilkaisen peiliin ettei takaa tule ketään ja että vasen kaista on vapaa ja eikun kaasua. Mutta jos ajan sellaisella pyörällä, jossa ei ole vilkkua, niin vasemmalla kädellä kaino heilautus merkiksi takaatulijoille. Noin se suurinpiirtrin menee, eikö ne autokoulussa nykyisin opeta kuinka ohitetaan?

wilipedia sanoi:Voi ristuksenvittu että on turha keskustelu..

On se näköjään sen verran tärkee, että vaivauduit kommentoimaan.. [emoji14]olonen:wilipedia sanoi:Voi ristuksenvittu että on turha keskustelu..
wilipedia sanoi:Voi ristuksenvittu että on turha keskustelu..

Hei mä tiiän. Mä annan virtuaalisen jaxuhalin sulle. Halusit sitä tai et.vetomies sanoi:Eilen tuli jollain paukkupyörällä partasuti vastaan ja ei morjestenut. Olen siitä lähtien ollut tosi ahdistunut ja silleen kalpee ja down tiätsä.

Pitkiss sanoi:T. Heippalappumotoristi
Joo. Kyseli että mitäs mä puuhaan, kun ei oo tien päällä näkyny. Sanoin että radalla motorsporttia, kun siellä saa korkeintaan mustan lipun eikä sakkoa [emoji14]Knaku sanoi:Mitäs mitäs... Onko setä sininen halunnut jutella ??