Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten pitää pidentää jarrukahvaa jotta saadaan pidempi vipuvarsi jolla painaaJust asensin teräspunosletkut omaani.
Tuntuma on taatusti parempi.
(mutta jarrutehostinta niistä ei saa)![]()
Tuleekohan tässä sellainen ero teorian ja käytännön välillä, että sen jarrukahvan puristaminen ihmiskädellä vaikeutuu mitä lähemmäksi tuppia kahva painuu ja sitä kautta joustamattomat letkut itse asiassa lisäävät kuitenkin jarrutuspainetta? Näin ainakin minusta tuntuisi. Painehan riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan.Sitten pitää pidentää jarrukahvaa jotta saadaan pidempi vipuvarsi jolla painaaJust asensin teräspunosletkut omaani.
![]()
Paine riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan ja kahvan vipuvarresta.Tuleekohan tässä sellainen ero teorian ja käytännön välillä, että sen jarrukahvan puristaminen ihmiskädellä vaikeutuu mitä lähemmäksi tuppia kahva painuu ja sitä kautta joustamattomat letkut itse asiassa lisäävät kuitenkin jarrutuspainetta? Näin ainakin minusta tuntuisi. Painehan riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan.Sitten pitää pidentää jarrukahvaa jotta saadaan pidempi vipuvarsi jolla painaaJust asensin teräspunosletkut omaani.
![]()
Tuossa ollaan asian ytimessä.Tuleekohan tässä sellainen ero teorian ja käytännön välillä, että sen jarrukahvan puristaminen ihmiskädellä vaikeutuu mitä lähemmäksi tuppia kahva painuu ja sitä kautta joustamattomat letkut itse asiassa lisäävät kuitenkin jarrutuspainetta? Näin ainakin minusta tuntuisi. Painehan riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan.
Kiitokset tuosta linkistäItse tilasin tänä keväänä Briteistä. Palvelu toimi hyvin.Mistä sais tilattua goodridge letkuja?
Wezmoto
Samoin Triumpheissa ja jopa Kiinalaisessa 1600€ crossimonkijässä.Ducateissa jo vakiona![]()
Tuliko nopeesti? Pitänee viimein avata tuo paypal tili...Itse tilasin tänä keväänä Briteistä. Palvelu toimi hyvin.Mistä sais tilattua goodridge letkuja?
Wezmoto
Letkut lähtivät noin viikossa, toimitus otti noin 3 päivää.Tuliko nopeesti? Pitänee viimein avata tuo paypal tili...Itse tilasin tänä keväänä Briteistä. Palvelu toimi hyvin.Mistä sais tilattua goodridge letkuja?
Wezmoto![]()
Nuohan maksaa vain noin puolet siitä mitä ne suomessa kynii noista..
Tuossa kitissä on siis 3 letkua ja kaikki banjot ym. kilkkeet?
Mulla on 1100 ducatissa kytkinletku kans teräspunosta ja kytkintuntuma on höyhenenkevyt, tais siinä olla kans radiaalimännät kykässä kans, kait, ehkä.Miltäs noi teräspunosletkut tuntuvat kytkimen puolella...Miten tuntuma siinä muuttuu ja meneekö parempaan suuntaan..??![]()
Tiedän että Goodridge on laatumerkki mut onko niissä TÜV-hyväksyntä? Olen ihan pihalla noista hyväksynnöistäLetkut lähtivät noin viikossa, toimitus otti noin 3 päivää.Tuliko nopeesti? Pitänee viimein avata tuo paypal tili...Itse tilasin tänä keväänä Briteistä. Palvelu toimi hyvin.Mistä sais tilattua goodridge letkuja?
Wezmoto![]()
Nuohan maksaa vain noin puolet siitä mitä ne suomessa kynii noista..
Tuossa kitissä on siis 3 letkua ja kaikki banjot ym. kilkkeet?
Nuo letkuthan tulevat merkin ja mallin mukaan.
Itselle tuli letkut vain eteen, 2kpl. Vakiona pyörässä kolme letkua, mutta tuossa kitissä molemmat letkut menevät suoraan kahvalta jarrusylintereille. Tuo välihaaraletku puolelta toiselle jää siis pois.
Pakkauksessa mukana kaikki tarvittavat tiivisteet, ruuvit ja banjot.
Letkujen värin voit itse valita tuolta sivulta ja ilmoitat sen vain myyjälle mailitse.
Tämä kiinnostaisi itseänikin, mitä etua nuo stainless steel liittimet tuovat?Mikä hyöty tuollaisessa "race"-mallisessa letkusarjassa (suoraan pääsylinteriltä lähtee omat letkut molemmille jarrusatuloille) on vs. alkuperäinen?
Sitten vielä, että esim. wezmoto myy <a href="http://cgi.ebay.co.uk/Goodridge-Hoses-Stainless-Fittings-Upgrade-3-Line-Kit_W0QQitemZ200320239858QQihZ010QQcateg
oryZ9946QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262" target="_blank">upgreidaus-kittejä</a> noihin liittimiin. Mikä etu noissa stainless steel-osissa on?
Punosletkun tilavuus on pienempi jotenka jarruneste virtausnopeus kasvaa ja joustamattomuus lisää tarkempaa jarrutustuntumaa.Paine riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan ja kahvan vipuvarresta.Tuleekohan tässä sellainen ero teorian ja käytännön välillä, että sen jarrukahvan puristaminen ihmiskädellä vaikeutuu mitä lähemmäksi tuppia kahva painuu ja sitä kautta joustamattomat letkut itse asiassa lisäävät kuitenkin jarrutuspainetta? Näin ainakin minusta tuntuisi. Painehan riippuu voimasta jolla kahvaa puristetaan.Sitten pitää pidentää jarrukahvaa jotta saadaan pidempi vipuvarsi jolla painaaJust asensin teräspunosletkut omaani.
![]()
Niin tai näin, letkut ja kahva on vaihdettu, enää puuttuu testaaminen...