Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaisesta nykimisestä sitten mahtaa olla kyse ja mikä se eniten käytetty kierrosalue sit onkaan.Sanovat että jää se ääääärsyttävä nykiminen pois eniten käytetyllä kierrosalueella,mutta tilanteen saa rauhoittumaan sillä että panee paksumpaa seosta pyttyyn mutta tietenkin polttoaineen kulutus nousee.
En.Nykii kun ajelee sellaista 100-130 kmh,mutta kun lisää vähän vauhtia niin nykiminen katoaa.Etkös ole omassasi huomannut?
Ruiskupelissä ei suuttimia niinkään vaihdella. Tokihan Tellusta kuitenkin suutin löytyy, ässästä kaksi ja ärrästä neljä. Ruiskun karttaa on kuitenkin voitu roplata, eli säädetty suutinten aukioloaikoja.Alla 97TL 1000S, slipareilla ja suuttimella. Näistä muuten löytyy ohjausiskari...
Ei pysty muistaan, mutta luulis et olis ollu joku muukin syy kuin pikkuvaihteiden miedontaminen.Juu minun tuli italiasta,siinä on myös ohjausiskari.Onkohan tuolla kovinkin suuri vaikutus ei ole tullut kokeiltua?Miksi vaihdettu ecuja.
Vähentää jumalatonta polttoaineen kulutusta ja sammahtelua liikennevaloissa. Alunperin käy armottoman rikkaalla alhaalta. Uudella eculla ei keuli kaasulla yhtä herkästi.Ei pysty muistaan, mutta luulis et olis ollu joku muukin syy kuin pikkuvaihteiden miedontaminen.Juu minun tuli italiasta,siinä on myös ohjausiskari.Onkohan tuolla kovinkin suuri vaikutus ei ole tullut kokeiltua?Miksi vaihdettu ecuja.
http://www.kaasutinexpertti.fi/No anteliaalta kuulostaa omaankin korvaan, tosin onhan noita hv standardeja useampia... mitä heppoja lieneet olleet, ei ollut mainittu... Ja saahan sitä tehoa helpolla, iridium tulpat +2hv, vapari +2-3hv, öljyt +1hv, "bensaletkumagneetti"+2hv j.n.e. niin kohta mulla on 200hv ahtamaton "vakio" tellu... Uskon kun olen käyny korpiaholla...katon jos löydän sen käppyrän jostai, tuli meinaa vastaa vähän vahingos...
![]()
Niin kyllähän ajotuntuma on v2.ssa ihan mahtava, mutta sen verran kommentoin. Eli ei ihan voi noinkaan r4:sta yleistää, koska erillaisia viritysasteita niissäkin löytyy. Esimerkiksi mun 1250 banditin paras vääntö on n. 3200 kierroksen kohdalla (koneelta 130,5/takaselta115,5Nm) ja tehotkin on kaikki (ne vähätkin) käytössä jo 6500rpm mennessä. Noista keulimisista en niin tiedä kun ei oikein tule harrasteltua. Tuskin osaisinkaan.TL kanssa paperitehoon ei ole uskomista. vaikka rivinelikko puskee 150heppaa paperille, niin ei se tunnu samalta kun nappaa kaasua tellulla ykkösellä tai kakkosella esim aloittaen 4000 kierroksesta. TL keulii suoraan siitä varttikaasulla. rivinelikot odottelevat parempia kierroksia vielä pitkään.