• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tellu levis.. TAAS! Onko kausi jo tässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JA TUSARI KUTSUU; TELLULLA LÄHDETÄÄN!!!
biggrin.gif
biggrin.gif

Siitä oli mennyt vain kytkinkopan tiiviste!!!!
062802jumpie_prv.gif

Kesä pelastettu!!!!!

Hienoa! Toivottavasti vaan kone ei tykännyt kyttyrää liukasteen puuttumisesta.. Tuntuu varmaan yhtälailla hyvältä huomata ettei olekaan iso ongelma kyseessä, kuin ensin tuntui pahalta kun heti kuit pelkää pahinta..

062802moto_prv.gif
-> Tusari

Joskus ei tarvihe ryömiä pohjamutien kautta!

Oli muuten hauska lukea tää ketju "putkeen"; juoni oli hyvin rakennettu sekä tiivis ja jännitys säilyi loppuun asti. Paras kommentti oli peteltä jossain vaiheessa "tämä keskustelu on menossa huolestuttavaan suuntaan"
biggrin.gif
. Lieneekö siinä sitten ollut huolestumista siittä, notta alettiin kallistua saapasmaan tuotteiden puoleen...

marza

Hienoa! Toivottavasti vaan kone ei tykännyt kyttyrää liukasteen puuttumisesta.. Tuntuu varmaan yhtälailla hyvältä huomata ettei olekaan iso ongelma kyseessä, kuin ensin tuntui pahalta kun heti kuit pelkää pahinta..

062802moto_prv.gif
-> Tusari
Ei sitä kerennyt puuttumaan ajossa yhtään... sylki viimoset pihalle kun olin avaamassa tallin ovea...

Paras kommentti oli peteltä jossain vaiheessa "tämä keskustelu on menossa huolestuttavaan suuntaan"  
biggrin.gif
. Lieneekö siinä sitten ollut huolestumista siittä, notta alettiin kallistua saapasmaan tuotteiden puoleen...

marza
Heh..se kommentti johtu siita minun maininnasta kakkospyoran himosta, se on nimittain peten lompsa joka sen hankinnasta karsii
tounge.gif
inlove.gif

Paras kommentti oli peteltä jossain vaiheessa "tämä keskustelu on menossa huolestuttavaan suuntaan"  
biggrin.gif

marza
Heh..se kommentti johtu siita minun maininnasta kakkospyoran himosta, se on nimittain peten lompsa joka sen hankinnasta karsii  
tounge.gif
inlove.gif
Sooo!

Nämä syy-seuraus-suhteet eivät ole ihan selkeitä ilman tekstinlainausta
tounge.gif
.

marza

JESS! Toivottavasti nyt muistettiin käyttää tiivisteliimaa puhtaisiin pintoihin ennen kasaamista. Upeeta, että oli noin yksinkertainen trabeli.

Onnea matkaan tästä eteenpäin. Tellu on tunteellinen ja superhieno pyörä.
wink.gif

samaa ihmettelin kuin kawa gt, miten kytkinkopan tiiviste voi hajota heti remontin jälkeen. vaihtaisin erääseen laatumerkkiin ja tietysti nelisylinteriseen välittömästi, jos mulla olisi jostain syystä tellainen tellu siis. veekakkoset ovat suhteellisen heikkoja tekeleitä rivinelikkoihin verrattuna, laatueroja niissäkin, siis veekakkosissa on.

Kytkinkopan tiiviste hajoaa ja Kaikki öljyt pihalle 50m:n matkalla = liikaa painetta kytkinkopassa? Miksi? Pitäiskö siellä olla niin kova paine, että tiivisteen rakosesta puhaltaa öljyt? Outoa, noin yhtäkkiä ajatellen...

Tellut on olleet aika huonossa huudossa, välillä bensaa öljyissä, mitä lie on huhuja kuulunut...

Harmillinen juttu.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Perjantai aamuna Tuusmotor otti tuon pyörän heti hoitoonsa ja syyksi lopulta paljastui korkannut stefa.. älkää kysykö mikä steja ja mistä ja minkä niminen kun en sitä kuitenkaan osaa kertoa.

Loppujen lopuksi siis päästiin Turkuun omalla pyörällä vaikka myöhässä tosin tultiikin.

Erittäin suuret kiitokset Tuusmotorille nopeasta avusta!!!

samaa ihmettelin kuin kawa gt, miten kytkinkopan tiiviste voi hajota heti remontin jälkeen. vaihtaisin erääseen laatumerkkiin ja tietysti nelisylinteriseen välittömästi, jos mulla olisi jostain syystä tellainen tellu siis. veekakkoset ovat suhteellisen heikkoja tekeleitä rivinelikkoihin verrattuna, laatueroja niissäkin, siis veekakkosissa on.
Juu, suosittelen kanssa...Pitää vaankestää kommentit: Jos toi olis Honda se olis jo huollossa, tai tyyliin Hyvinkö sammakko rohnottaa? Parasta Wikasiassa on se että se vain ja ainoastaan kuulostaa sille että se hajoaa hetkenä minä hyvänsä. Muttei leviä kuitenkaan....eikä sylje tai polta öljyjä. Kawasaki Heavy Industries kunniaan. Niin että ostakaas seiskaärrä poijes.

Jake

Back