Soundit on tuossa ihan OK jopa vakioputkella. Mulla oli vuokralla tuollainen toissa kesänä (pre-facelift -malli), ihan uusi vielä. Kesti Tampereelle asti ja sitten alkoi työntäminen.soundit saa varmaan kohdalleen tuossa tehareilla.
- Tero
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soundit on tuossa ihan OK jopa vakioputkella. Mulla oli vuokralla tuollainen toissa kesänä (pre-facelift -malli), ihan uusi vielä. Kesti Tampereelle asti ja sitten alkoi työntäminen.soundit saa varmaan kohdalleen tuossa tehareilla.
Kestääkö se noin pitkää matkaa?JA TUSARI KUTSUU; TELLULLA LÄHDETÄÄN!!!![]()
![]()
Siitä oli mennyt vain kytkinkopan tiiviste!!!!![]()
Kesä pelastettu!!!!!
Good for you!JA TUSARI KUTSUU; TELLULLA LÄHDETÄÄN!!!![]()
![]()
Kesä pelastettu!!!!!
Jess!JA TUSARI KUTSUU; TELLULLA LÄHDETÄÄN!!!![]()
![]()
Kesä pelastettu!!!!!
...ja ehdit jo innostumaan matkapyörästä (provo). Onneksi Tellu tuli kuntoon!Oho.. niimpäs olikin. Tuohan ei näytä yhtään hullummalta. Siinä näyttää jonkin verran olevan potkuakin ja soundit saa varmaan kohdalleen tuossa tehareilla. Mitäköhän hinta luokkaa tuollainen edustaa?
Ei sitä kerennyt puuttumaan ajossa yhtään... sylki viimoset pihalle kun olin avaamassa tallin ovea...Hienoa! Toivottavasti vaan kone ei tykännyt kyttyrää liukasteen puuttumisesta.. Tuntuu varmaan yhtälailla hyvältä huomata ettei olekaan iso ongelma kyseessä, kuin ensin tuntui pahalta kun heti kuit pelkää pahinta..
-> Tusari![]()
Heh..se kommentti johtu siita minun maininnasta kakkospyoran himosta, se on nimittain peten lompsa joka sen hankinnasta karsiiParas kommentti oli peteltä jossain vaiheessa "tämä keskustelu on menossa huolestuttavaan suuntaan". Lieneekö siinä sitten ollut huolestumista siittä, notta alettiin kallistua saapasmaan tuotteiden puoleen...![]()
marza
Sooo!Heh..se kommentti johtu siita minun maininnasta kakkospyoran himosta, se on nimittain peten lompsa joka sen hankinnasta karsiiParas kommentti oli peteltä jossain vaiheessa "tämä keskustelu on menossa huolestuttavaan suuntaan". Lieneekö siinä sitten ollut huolestumista siittä, notta alettiin kallistua saapasmaan tuotteiden puoleen...![]()
marza![]()
![]()
Kuinka ihmeessä kytkinkopan tiiviste voi hajota vain 1000 km konerempan jälkeen? Kyllä se laatupyörissä - merkin saatte arvata - kestää huomattavasti kauemmin...JA TUSARI KUTSUU; TELLULLA LÄHDETÄÄN!!!![]()
![]()
Kesä pelastettu!!!!!
Juu, suosittelen kanssa...Pitää vaankestää kommentit: Jos toi olis Honda se olis jo huollossa, tai tyyliin Hyvinkö sammakko rohnottaa? Parasta Wikasiassa on se että se vain ja ainoastaan kuulostaa sille että se hajoaa hetkenä minä hyvänsä. Muttei leviä kuitenkaan....eikä sylje tai polta öljyjä. Kawasaki Heavy Industries kunniaan. Niin että ostakaas seiskaärrä poijes.samaa ihmettelin kuin kawa gt, miten kytkinkopan tiiviste voi hajota heti remontin jälkeen. vaihtaisin erääseen laatumerkkiin ja tietysti nelisylinteriseen välittömästi, jos mulla olisi jostain syystä tellainen tellu siis. veekakkoset ovat suhteellisen heikkoja tekeleitä rivinelikkoihin verrattuna, laatueroja niissäkin, siis veekakkosissa on.