• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tehoton R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ras.ka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mata76 sanoi:
Mä olen samaa mieltä,vapareiden viritys on aika saatanan kallista tehonlisäykseen nähden.Ja ei turbon asennus kauheita tuu maksaa jos pystyy ite tekeen osat!
Oma turbosarja tuli maksaan alle 1500e ja tehoa tuli koneeseen lisää n.200hv :)

Mä en ainakaan uskaltas tollasella pärrällä ajaa mutkia :grin: Ei turbo vaan oikeen musta sovi mutkille. Hirvittää ajatella jos jotain tehopiikkiä alkas ulostulossa antaa jos vääntää vähänki liikaa kahvasta :kääk: Tietty jos tehot saa ulos tasasesti niin tilanne olis ehkä hieman eri. Suorilla ja lentokentällä turbopeli varmaan olis ihan hauskakin jos saa keulan pysyy maassa :p

Mulle ainakin piisaa tuo 150 hummaa takanakilta jos siel nyt viel on niin paljon tallella. Noh se selvii ens kuussa kun menee säätöön. Välit vaihdan vähän tiheemmäksi niin saa kiihtyvyyttä lisää ni tuntuu jammu taas varmaan vieläkin tehokkaammalta. :;):

Hammurab sanoi:
Vakiossa -06 180hp kampiakselilla ---> Takarenkaalla n. 155hp... Eli 165 on ihan normaali, säätämällä vähän vielä lisää... Vai onko PC tai joku muu säätösysteemi?

Kovin on antelias penkki tai sitten oot löytänyt loistoyksilön. Omasta -04 Vittaniemen penkissä 158hp koneelta.

ras.ka sanoi:
vm on -06. mut ilman noita virityksiä saaneet samoja lukemia... :O

wiltzu sanoi:
Kovin on antelias penkki tai sitten oot löytänyt loistoyksilön. Omasta -04 Vittaniemen penkissä 158hp koneelta.

Nuo ei ole penkistä vaan tehtaan lupaamia arvoja. Ja nimenomaan -06:lle joka näyttäisi olevan tehokkain tähän asti... Tehtaan mukaan siis. Oma mopohan on vain kusiainen, siitä tuommosia tehoja saa muuten kuin ahtamalla :grin:

Hammurab sanoi:
Nuo ei ole penkistä vaan tehtaan lupaamia arvoja. Ja nimenomaan -06:lle joka näyttäisi olevan tehokkain tähän asti... Tehtaan mukaan siis.

Ja totuus on siis se 155-165 max kampuralta. Hieman sama juttu kun aikanaan tuon yampun kusiaisen punaraja rpm. väite. Hieman oli tullut ilmoitukseen ns. markkinointilisää, jota sitten myöhemmin korjattiin lähemmäksi totuutta.

Back