• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehonko takia, nopeudenko ehdoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tylyttäjä nimet papruun vedä vedä vedä itse ...tääl ny pohditaan että on kallista kaataa ja terveyskin menee noh terveys menee tupakistakin ja kossusta tuskin sexikään on ihan riskitöntä jos ny tollee ajattelee ...ei se tee miehestä/naisesta sen parempaa ottaa haasteen vastaan tai ei mut musta turha pulista jos ei kerta oo kanttia ottaa sitä kait mäkin ajaisin jos joku ostas mun biken etukäteen sen takii et jos kaadun ni ei mee omaa hilloo..hei haloooooooooooo vaikka oli sit miten oli onko toi jo lähtoasetelmana ollut aika pellee ajatusmailmaa hei mennään si kokeileen kummal kulkee ja lähtee paremmin?? *kantaa pojat korvasta omiin nurkkiinsa*
sport05.gif
Olen valmis kokeilemaan pyörän suorituskykyä muita vastaan vaikkapa varttimaililla. Ja sen teenkin jälleen ensi kesänä. Tule sinäkin sinne, katsotaan onko sinussa miestä ja pyörässä kulkua? Vaikka Alastaroon?

Mutkaradalle en lähde ajamaan kilpaa katupyörällä. Mikään vakuutus ei sitä korvaa, ja kilpaa ajaessa lippaus ei ole mitenkään erikoisen kaukaahaettu tilanne. Voin käydä kyllä huvikseni ajamassa radalla, ja käynkin. Kilpaa jos alan ajamaan niin sitten hankin siihen vehkeen, luultavasti 600cc kilvettömän.

Koita nyt hyvä mies ymmärtää.

Mites sua ny yht'äkkiä rupes kiinnostamaan? Eihän sua pitäny kiinnostaa kuin viljapellot ja aamukasteet yms?

Tylyttäjä nimet papruun vedä vedä vedä itse ...tääl ny pohditaan että on kallista kaataa ja terveyskin menee noh terveys menee tupakistakin ja kossusta tuskin sexikään on ihan riskitöntä jos ny tollee ajattelee ...ei se tee miehestä/naisesta sen parempaa ottaa haasteen vastaan tai ei mut musta turha pulista jos ei kerta oo kanttia ottaa sitä kait mäkin ajaisin jos joku ostas mun biken etukäteen sen takii et jos kaadun ni ei mee omaa hilloo..hei haloooooooooooo vaikka oli sit miten oli onko toi jo lähtoasetelmana ollut aika pellee ajatusmailmaa hei mennään si kokeileen kummal kulkee ja lähtee paremmin?? *kantaa pojat korvasta omiin nurkkiinsa*
sport05.gif
Mitä tässä sanotaan?
Varmaan jotain lauserakenteiden ja välimerkkien tärkeydestä.

sport05.gif
..eeettä näin...

Jopas ollaan muuten kaukana alkuperäisestä jeesustelusta
tounge.gif
Tosimotoristin ihmettely-topikki on jo muuttunut kilvanajo-topikiksi
biggrin.gif

Melko kaukana ollaan noista viljapelloista ja aamukasteista.

Katsotaan kuka tietää vaik tulenin katsomaan sua ja sun kellotuksiasi ....se mitä ehdotit ni onko moises älyy kait sen nyt tyhmäkin tajuaa et tupperit on tehokkaampia tosin ei vaki tupperi nakua paljoa jätä muuta ku loppunopudes...

Katsotaan kuka tietää vaik tulenin katsomaan sua ja sun kellotuksiasi ....se mitä ehdotit ni onko moises älyy kait sen nyt tyhmäkin tajuaa et tupperit on tehokkaampia tosin ei vaki tupperi nakua paljoa jätä muuta ku loppunopudes...
Ei oo kanttia  
tounge.gif

Tuli vaan mieleen, että mitähän mä olen tosta mutkaradan kilvanajosta tässä pulissut? Eiköhän ne ollu muut kun sellasta tässä viritteli.. Ei oo kanttia ottaa haaste vastaan jne..

Hei, mä haastan sut istumaan muurahaispesään munasiltes tunniksi! Häh, eikö oo kanttia ottaa haastetta vastaan, mitä sitten puliset riskeistä seksin suhteen ja kossun juomisesta jne!!!

vai niin tylyttäjä ....myönnän et sekuntti voi olla sulle ja sun luodilles iso juttu mun elämää se ei käännä mitenkään eli se sekuntti sulle suotakoot ni voit olla iloinen
033102bebe_1_prv.gif

Siis ajatteko te kilpaa vai ette?
Hirveetä pullistelua ja kun haasteet on heitetty,molemmilta alkaa selittely?
Näitä keskusteluja seuranneena olisin luullut löytyvän vähän katetta sanoille.
On se internetti ihmeellinen maailma.
Lopettakaa lapset se leikkiminen ja ottakaa härkää sarvista,nähdään kuka on kuka!
Kyllä Alastarolle katsojia saadaan,vai mitä?

Tylyttäjä VS Jyri oli alun perin kilpasilla italia vastaan japani.....tosin tuntuu et tylyttäjä on haastaa kaikkea mikä liikkuu ....
biggrin.gif

Kohta pääsee ajamaan
062802moto_prv.gif
. Sitten helpottaa ja tärkeintä on se, että pyörässä on kaksi pyörivää pyörää. Osa ottaa turhan tosissaan nämä nettiväännöt, onkohan niillä oikeaa elämää ollenkaan..

Back