Olen valmis kokeilemaan pyörän suorituskykyä muita vastaan vaikkapa varttimaililla. Ja sen teenkin jälleen ensi kesänä. Tule sinäkin sinne, katsotaan onko sinussa miestä ja pyörässä kulkua? Vaikka Alastaroon?Tylyttäjä nimet papruun vedä vedä vedä itse ...tääl ny pohditaan että on kallista kaataa ja terveyskin menee noh terveys menee tupakistakin ja kossusta tuskin sexikään on ihan riskitöntä jos ny tollee ajattelee ...ei se tee miehestä/naisesta sen parempaa ottaa haasteen vastaan tai ei mut musta turha pulista jos ei kerta oo kanttia ottaa sitä kait mäkin ajaisin jos joku ostas mun biken etukäteen sen takii et jos kaadun ni ei mee omaa hilloo..hei haloooooooooooo vaikka oli sit miten oli onko toi jo lähtoasetelmana ollut aika pellee ajatusmailmaa hei mennään si kokeileen kummal kulkee ja lähtee paremmin?? *kantaa pojat korvasta omiin nurkkiinsa*![]()
Mutkaradalle en lähde ajamaan kilpaa katupyörällä. Mikään vakuutus ei sitä korvaa, ja kilpaa ajaessa lippaus ei ole mitenkään erikoisen kaukaahaettu tilanne. Voin käydä kyllä huvikseni ajamassa radalla, ja käynkin. Kilpaa jos alan ajamaan niin sitten hankin siihen vehkeen, luultavasti 600cc kilvettömän.
Koita nyt hyvä mies ymmärtää.
Mites sua ny yht'äkkiä rupes kiinnostamaan? Eihän sua pitäny kiinnostaa kuin viljapellot ja aamukasteet yms?