• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tässäkö on uus 10R?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vippaako mun silmissä vai mikä on? Mun mielestä takarengas on aika korkea profiilinen...190/60/17? Harvinainen koko, mutta onkohan Kawan miehet näin päättäneet...

Mut toi ulkonäkö. En mä osaa enää sanoa mitään järkevää näistä nykypyöristä. On se nyt hitto kun pitää tunkea ne pakarit perseen alle. Jos toi kuvasarja olis näytetty vaikka vuonna 1980, niin jengi olis sanonut, että onko toi Kawasaki vuosimallia 4225? Mut on se Trumppakin tunkemassa pakaria penkin alle uudessa pikku Daytonassa...
033102ass_1_prv.gif

Joo, mitä enemmän noita kuvia kattelen niin sitä varmemmaksi tuun et ne on feikkejä...No se selviää parin viikon sisään.

Miksi olisi poikittain asennettava ohjausiskari (ja vielä Öhlins)?
Tietääkseni jo tämänvuotisissa kympeissä on vakiona Öhlinsin ohjausiskari ("katuversio" eli edessä poikittain). Paremmin tietävät voi tietty korjata, jos oon väärässä.
Njet. Joissakin loppukesällä myydyissä oli, mutta ei tehdasvakiona vaan maahantuojan jälkiasentamana. Ilmeisesti kamppis jolla tyhjennettiin varastoa.

nimim. kaksi kymppiä tänä kesänä ostanut...
biggrin.gif

Ihan helvetin hieno! Noi etuvalot on tajuttoman siistit ja putketkin on siellä missä pitää.

Voiskohan olla 2 kattipönttöä päästöjen takia?

Pal tossa on paukkuja / painoa, eli tuleeko uudesta kympistä taas kingi
tounge.gif

Kyllä on silmillä taas totuttelemista.. Toivottavasti uus malli laskee vanhojen hintoja siihen malliin että sais sellasen hommattua
buttrock.gif

Tyylikäs peli, mielestäni oikeaan suuntaan modifioitu- vaikkakin olen perinteisesti kannattanut, että putket mopossa pitää olla sivuilla. Tässä ne näyttäisi olevan kompromissina puolittain  
lookaround_orig.gif

Mun mielestä toi keula on hyvännäköinen noissa "ei-studio" kuvissa
0610R09.jpg
Eikä toi peräkään niin paha ole...
0610R04.jpg
Vielä kokonaiskuva:
0610R06.jpg

Toi näyttää ihan VFR:ltä perästä, eli erittäin ruma. Ei ei ei ei, onneksi ei tarvitse tota ostaa. Sais modata aika paljon perää, että kehtaisi tollasella ajaa
033102ass_1_prv.gif

Mutta kyllä toi perä on aikamoinen hässäkkäsillisalaatti
sad_orig.gif
. Etuvalot ovat kyllä hyvännäköiset. Ja tottakai mustana paras.

Back