Tietääkseni jo tämänvuotisissa kympeissä on vakiona Öhlinsin ohjausiskari ("katuversio" eli edessä poikittain). Paremmin tietävät voi tietty korjata, jos oon väärässä.Miksi olisi poikittain asennettava ohjausiskari (ja vielä Öhlins)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkseni jo tämänvuotisissa kympeissä on vakiona Öhlinsin ohjausiskari ("katuversio" eli edessä poikittain). Paremmin tietävät voi tietty korjata, jos oon väärässä.Miksi olisi poikittain asennettava ohjausiskari (ja vielä Öhlins)?
Njet. Joissakin loppukesällä myydyissä oli, mutta ei tehdasvakiona vaan maahantuojan jälkiasentamana. Ilmeisesti kamppis jolla tyhjennettiin varastoa.Tietääkseni jo tämänvuotisissa kympeissä on vakiona Öhlinsin ohjausiskari ("katuversio" eli edessä poikittain). Paremmin tietävät voi tietty korjata, jos oon väärässä.Miksi olisi poikittain asennettava ohjausiskari (ja vielä Öhlins)?
Perästäkin tulee varmaan about 120% paremman näköinen jos nakkaa nuo alkuperäiset putkihärdellit mäkeen ja korvaa ne esim. akran putkilla...Mutta kyllä toi perä on aikamoinen hässäkkäsillisalaatti. Etuvalot ovat kyllä hyvännäköiset. Ja tottakai mustana paras.![]()