• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tasari 2006 kuvia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Nonnih, kuvia verkossa : - klik -

Pitää huomenna vielä siivoilla noita lisää, nyt vaan nukkumatin kutsu voittaa...

... kiitos ja anteeksi
smile_org.gif

(mikäli haluat jotain kuvia poistettavaksi missä itse esiinnyt, laitappa mailia tai yksityisviestiä).

Uskalsimpa katsoa
biggrin.gif

Muistakaa; Kaikki juodaan mitä tuodaan
wink.gif
thumbs-up.gif

Ja uskokaa tai älkää, kyllä mulla ne housut oli jalassa siinä portilla
biggrin.gif
("One size fits to Petri")

kuvista päätellen meikäläinenkin oli peli kunnossa vaikka turnauskestävyyttä vähän koettelikin eka yön tai oikeammin lauantai aamun vähiin jääneet unet.kaks tuntia kengät jalassa kuorsausta
crazy.gif

Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella
tounge.gif

Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

tounge.gif
Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
tounge.gif

No holtsulla on kuulemma n. 800 kuvaa lisää,tosin saman huhun mukaan ehkä 8 menee läpi sensuurista .... mahtaisko just olla launtain kuvat
tounge.gif

tounge.gif
Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
tounge.gif
Juu se olin minä. Ajattelin et kukaan ei kuullu. Nyt kysymys onkin et miks kukaan ei tullu saunavuorolle
biggrin.gif

kiitoksia hyvästä viikonlopusta kaikille
smile_org.gif
jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa
wink.gif
no mut onneks tasari on vaan kerran vuodessa ni ehtii aina selvitä siitä pahimmasta kankkusesta
062802jumpie_prv.gif

jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa
wink.gif
Eiks se menny niin että "kaikki viina mitä saunalle tuodaan, niin se juodaan" ?
smile_org.gif

En ole ennen noin äkkiä nähny kenellekään kosahtavan kossua kuuppaan, se oli 10 min ja heihei
biggrin.gif
Kun otettiin sua OzzyXX:n kanssa lauteilta supermiesasennossa niin tuli todettua kuinka hankala kuljetettava tuonkokoinen mies on ihan spagettina
biggrin.gif

Noh, sattuuhan näitä. Välttis se kossu ei oo tarkoitettu parilla huikalla vedettäväksi
biggrin.gif

tounge.gif
tounge.gif
Sulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun.
pftroest.gif
tounge.gif

Back