Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh, kyllä mun mielestä tuolla on lauantailtakin paljon kuvia.Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella![]()
Mä tein ainakin sunnuntai-aamuna vielä viiden aikaan kalsarikierroksen.Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
ja niin teit lauantai aamunakinMä tein ainakin sunnuntai-aamuna vielä viiden aikaan kalsarikierroksen.
Siitä mä en oo ihan varma... yhdet löyty ainakin saunalta sunnuntaina.ja niin teit lauantai aamunakinvai oliko sulla sillon kalsarit![]()
Näytti olevan..Siitä mä en oo ihan varma... yhdet löyty ainakin saunalta sunnuntaina.ja niin teit lauantai aamunakinvai oliko sulla sillon kalsarit![]()
Juu se olin minä. Ajattelin et kukaan ei kuullu. Nyt kysymys onkin et miks kukaan ei tullu saunavuorollePah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
![]()
Eiks se menny niin että "kaikki viina mitä saunalle tuodaan, niin se juodaan" ?jospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa![]()
Kaikki juodaan mitä tuodaan...kiitoksia hyvästä viikonlopusta kaikillejospa ens vuonna ei maistelis tota kosanderia noin paljoa et jassu sais nauttia mun kuvaamisesta liikaa
no mut onneks tasari on vaan kerran vuodessa ni ehtii aina selvitä siitä pahimmasta kankkusesta![]()
![]()
Sulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun.Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
![]()