• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tasari '07 mökkivarauslista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kakkosmökkiin tuli yksi peruutuspaikka lattialle kun H@nn@ perui osallistumisensa.
Äkkiä, äkkiä!!! Esalainen tähän tilalle jos muille osapuolille vaan sopii, kiitos!
wink.gif
Hakemuksia tuli sellainen määrä, että mun sähköposti meni tukkoon. Raati arvioi kaikki hakijat ja jouduimme mm hylkäämään pari koko mallitoimistoa, yhden sairaanhoito-oppilaitoksen naisjaoston sekä Miss Hawain tropic -ehdokkaat.

Koska tarpeeksi tasokasta naisasukkia ei löytynyt, päätimme jakaa paikan tässä ensiksi huutaneelle, eli paikan saa Esalainen.

sanoi:
Hakemuksia tuli sellainen määrä, että mun sähköposti meni tukkoon. Raati arvioi kaikki hakijat ja jouduimme mm hylkäämään pari koko mallitoimistoa, yhden sairaanhoito-oppilaitoksen naisjaoston sekä Miss Hawain tropic -ehdokkaat.
Löyty niitä viimeyönä ihan livenäkin meidän kotioventakaa, yks kesäkissa mouruamasta.  
tounge.gif

Kakkosmökkiin tuli yksi peruutuspaikka lattialle kun H@nn@ perui osallistumisensa.
Äkkiä, äkkiä!!! Esalainen tähän tilalle jos muille osapuolille vaan sopii, kiitos!  
wink.gif

Koska tarpeeksi tasokasta naisasukkia ei löytynyt, päätimme jakaa paikan tässä ensiksi huutaneelle, eli paikan saa Esalainen.
Kuka hoiteli karsinnat?
Ollut varmaan rankkaa, joten itse varsinainen arviointi lienee ollut jonkun toisen heiniä?
Ei varmaan mennyt ihan yhdeltä istumalta/seisonnalta?
nixweiss.gif
biggrin.gif

Arviointikriteerit olisi kiva kuulla...
biggrin.gif
biggrin.gif

sanoi:
Kuka hoiteli karsinnat?
Ollut varmaan rankkaa, joten itse varsinainen arviointi lienee ollut jonkun toisen heiniä?
Ei varmaan mennyt ihan yhdeltä istumalta/seisonnalta?
Arviointikriteerit olisi kiva kuulla...
Karsinnat hoiteli raati, lopputulos syntyi neuvottelujen lopputuloksena. Varmistimme selustaa, jos/kun/ehkä/vaikka/taikka tai jotain muuta .... yöllisiä oven raapioita on tasarissa jonoksi asti.
tounge.gif

Ok, ei täältä pysty olemaan poissa. Eli reissu suuntaa suoraan alastarolta tännenäin.

Mutta, haluisko joku mut mökkinsä lattialle jakamaan kuluja? Oon sillai ihan kiva, sisäsiisti ja huumorintajuinen,

Jos ei tärppää niin sitten kotaan tai talousrakennukseen..

Back