• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tarvittais lapselle ajohanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeHooTee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Lappeenranta
Pitäisi löytää tytölle 5v, ajohanskat. Mistähän saisi? En ole löytänyt itse mistään vaikka olen etsinyt. Oisko antaa vinkkiä, nettikaupoista tai Lappeenrannan lähettyviltä?

Eurobiker Pitäjänmäessä. niillä oli pieniä kokoja.
Tosin crossi hanskoja löytää helpommin kuin karu/rata hanskoja
sad_orig.gif

Jofama valmistaa lapsille hanskoja vedenpitäviä kankaisia tai nahkaisia koot 3-5 hintaa olis 23€
thumbs-up.gif

Löytyypi shopistakin Richan hanskoja suoraan hyllystä myös pikkukäsiin. Magma Kid koko 7 on pienin. t. Spagu
Mites ton käden koon pystys hahmottamaan tällee verkon yli... Ite kanssa kaipaan n. 6 vuotiaalle tytölle tumppuja
helpoiten sen käden koon hahmoittaa mittaamalla kämmenen leveyden ja käden pituuden ranteesta keskisormen päähän...
Probikerin kids-hanskoissa meidän 6v tytöllä on koko S ja 5vee tytöllä XS (jos yhtään auttaa hahmoittamaan kokoa)

helpoiten sen käden koon hahmoittaa mittaamalla kämmenen leveyden ja käden pituuden ranteesta keskisormen päähän...
Probikerin kids-hanskoissa meidän 6v tytöllä on koko S ja 5vee tytöllä XS (jos yhtään auttaa hahmoittamaan kokoa)
biggrin.gif

Noniin... mutta jos mun pitäis ostaa esim Spagun mainostama koon 7 hanska tytölle, niin ei taida paljon auttaa noiden mittojen ottaminen jos ei ole mihin verrata, vai?
nixweiss.gif

Back