- Sijainti
- Lappeenranta
Pitäisi löytää tytölle 5v, ajohanskat. Mistähän saisi? En ole löytänyt itse mistään vaikka olen etsinyt. Oisko antaa vinkkiä, nettikaupoista tai Lappeenrannan lähettyviltä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyypi shopistakin Richan hanskoja suoraan hyllystä myös pikkukäsiin. Magma Kid koko 7 on pienin. t. SpaguPitäisi löytää tytölle 5v, ajohanskat. Mistähän saisi? En ole löytänyt itse mistään vaikka olen etsinyt. Oisko antaa vinkkiä, nettikaupoista tai Lappeenrannan lähettyviltä?
Mites ton käden koon pystys hahmottamaan tällee verkon yli... Ite kanssa kaipaan n. 6 vuotiaalle tytölle tumppujaLöytyypi shopistakin Richan hanskoja suoraan hyllystä myös pikkukäsiin. Magma Kid koko 7 on pienin. t. Spagu
helpoiten sen käden koon hahmoittaa mittaamalla kämmenen leveyden ja käden pituuden ranteesta keskisormen päähän...Mites ton käden koon pystys hahmottamaan tällee verkon yli... Ite kanssa kaipaan n. 6 vuotiaalle tytölle tumppujaLöytyypi shopistakin Richan hanskoja suoraan hyllystä myös pikkukäsiin. Magma Kid koko 7 on pienin. t. Spagu
helpoiten sen käden koon hahmoittaa mittaamalla kämmenen leveyden ja käden pituuden ranteesta keskisormen päähän...
Probikerin kids-hanskoissa meidän 6v tytöllä on koko S ja 5vee tytöllä XS (jos yhtään auttaa hahmoittamaan kokoa)