Pakko sanoa että mekaaniset sekä sähköosat vaan tuppaavat välillä menemään rikki ja ei se ole kenenkään vika. Vaikka on luvattu uusi osa niin kukapa meistä ei ole asioita unohtanut
OHO!!
Monella mopokauppiaalla on tosiaan kiire tähän aikaan vuodesta ja unohduksia sattuu. Ei niitä aina pidä ottaa niin henkilökohtaisesti vaikka joku vähän tytöttelee, joillakin on vaan sellainen tapa reagoida omaan mokaansa
Itse polkisin käyntiin ja odottelisin sitä osaa, jos vaikka se myyjä ystävällisesti asentaisi sen paikalleen sitten kun saa osan hankittua
Itse myyn autoja ja kyllä niistä silloin tällöin vikaantumisia tulee ja olen kyllä myös joskus unohtanut hommata korjauksen heti vaikka olen luvannut. Itse kyllä korjaan omat mokani enkä siirrä omaa mokaani asiakkaan syyksi.
Jos asiakas alkaisi uhkailemaan tällaisella asialla kuluttajasuojalla niin kyllä kannattaa mennä siihen peilin eteen katsomaan kuinka mukava ihminen siinä peilissä näkyy
Ymmärtymystä puolin ja toisin niin maailma on paljon mukavampi paikka meille kaikille