• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tapatalk-sovellus

Habbax sanoi:
Sama vika myös minulla. Ilmeni salasanan vaihdon jälkeen ja nyt tapatalkille ei kelpaa uusi eikä vanha salasana.

Sama vika rahikaisella. Kännykän nettiselaimella tämän plärääminen on tuskaa, jonkinmoinen oma mobiili-layout tekisi hyvää. Voin jeesata jos ylläpidolle apu kelpaa :)

Salasana reset Tapatalkista ja sen käyttö korjasi tilanteen täällä (kuten jokunen viesti taaksepäin selitin). Kokeilkaas...

Triplex sanoi:
Salasana reset Tapatalkista ja sen käyttö korjasi tilanteen täällä (kuten jokunen viesti taaksepäin selitin). Kokeilkaas...

Kiva muistella tommonen generoitu rimpsuke. Omaa salakalaa ei voi vaihtaa koska sitten homma kusee jälleen.
Tosin enpä pääse nyt testaamaan kun tunnus on bannattu Tapatalkkiin vartiksi väärän salasanan vuoksi…

Triplex sanoi:

Ei toimi edelleenkään kun softa ilmoittaa "server is not configured well. Contact administrator"

Jännästi ylläpito ei ota mitään kantaa.

Samaa vikaa myös täällä, ei onnistu kirjautumaan salasanalla sisälle, eikä tapatalk sovelluksen kautta pysty vaihtamaan salasanaa. Testattu WP8.1:llä ja android 5.1.1:llä, molemmissa päivitetyt tapatalkit käytössä.

Jote sanoi:
Ei toimi edelleenkään kun softa ilmoittaa "server is not configured well. Contact administrator"

Sama ilmoitus tulee myös mulla iOS versio käytössä. Harmittavasti foorumin lukeminen tippuu murto-osaan kun tapatalk ei toimi.

Haiskahtaisi että tapatalk-plugari ei ole ajan tasalla serverillä. Mulla toimi salakalan resetointi vanhalla Android-versiolla.

Täällä kyllä toimii Tapatalk Pro 4.6.2 androidilla ihan moitteetta.
...ja myös Tapatalk 4.15.9

Tapatalk-plugari on päivitetty serverillä ja Google Play pukkasi justiin uuden version Tapatalkista kännyyn. Ainakin mulla toimii kirjautuminen.

hmm, mulla ei toimi iOS eikä android versiot. Kokeilin vielä vaihtaa uudelleen salasanan selaimella, mutta uusikaan ei kelpaa tapatalkille.

Kokeilin myös asentaa sovellusta uusiksi, ei vaikutusta (tämä oli jollain korjannut tilanteen googlen mukaan iOS:llä)

Ei onnistu vieläkään androidilla tai WPllä kirjautuminen. Herjaa, että käyttäjänimi tai salasana on väärä, vaikka ne on kyllä molemmat kokeiltu niin monta kertaa, että ovat oikein. Yritin myös resetoida salasanan molemmissa laittessa tapatalk sovelluksen kautta herjana tuli seuraavaa: "Forum is not configured well, please contact adminstrator to set up push key for the forum!"

Salasana vaihdettu nettisivuilta ja Tapatalk menee entisellä... Ei ole oikein synkassa nämä (eikä Tapatalk edes kysy uutta salasanaa vaihdon jälkeen).

Hannula sanoi:
Mun Android-luurissa oleva Tapatalk-versio on 4.15.10.

Samoin minun versioni androidissa. Maailmalla osa on ratkaissut asian siten, että tehneet kokonaan toisen käyttäjätunnuksen kun eivät ole saaneet asiaa ratkottua.

Onko joku keksinyt miten ääkkösiä tai muita erikoismerkkejä sisältävä username pitäisi naputtaa Tapatalkin puolella, että menisi läpi asti OK?

Eipä onnistu enään kirjautuminen foorumille tapatalkilla (versio 5.0.4)
Muut foorumit kyllä pelaa sen kautta. No, ei tullu isoo vahinkoo, vakka ei tänne sillä pääsiskään..:sad:
Lueskellaan sit kotona koneelta..

Back