• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tapatalk-sovellus

Käyttääkö kukaan Applen laitteilla foorumia Tapatalkin tms. sovelluksen avulla? Kaiken järjen mukaan pitäisi onnistua ja ohjelma löytää fooruminkin, mutta herjaa väärää salasanaa/käyttäjätunnusta kirjautuessa. Ja varmasti pitäisi olla tunnus oikein muta ei päästä sisään...

Android-versio itsellä käytössä ja toimii kyllä oikein hyvin. Esim. kuvien uppaaminen vaikkapa tuonne kuvajahtiin onnistuu naurettavan helposti suoraan puhelimen galleriasta.

Kokeiles vaihtaa salasana foorumilla, vaikka samaksi kuin vanha salasana. Auttoi ainakin mulla. :dunno:

Mulla ongelmia ladata kuvia tapatalkin kautta. Maksullinen kuvanlataus ei toimi tällä foorumilla, mut muilla foorumeilla pelaa moitteetta.. Onkohan jokin asetus sivustolla väärin, vaiko mun laitteissa hässäkkää (iphone4)

Velmu84 sanoi:
Mulla ongelmia ladata kuvia tapatalkin kautta. Maksullinen kuvanlataus ei toimi tällä foorumilla, mut muilla foorumeilla pelaa moitteetta.. Onkohan jokin asetus sivustolla väärin, vaiko mun laitteissa hässäkkää (iphone4)

Luulen että sivustolla on jotain, ja nyt uusimmassa tapatalk päivityksessä ei saa lähetettyy karttalinkkii..?!

Toimiiko muilla tapatalkkaajilla kuvanlataus suoraan luurin galleriasta? Mulla ei... Onhan foorumin asetuksissa enable/disable täppi oikeassa kohtaa??? Oon tätä ennenkin yrityäny kysellä, mutta vastausta ei oo kuulunu, josko nyt tälläkertaa joku viitsisi homman tarkistaa?..

Kokeillaan :cool:

Taitaa toimia?

Liitetiedostot

• uploadfromtaptalk1359646802677.jpg
    uploadfromtaptalk1359646802677.jpg
    91,3 KB · Katselut: 113
Tällainen teksti aukeaa luuriin kun painaa kuvanlatauspainiketta: Your forum has disabled attachment upload service. Do you want to use upload to tapatalk instead?

Mitä Tittua?

Velmu84 sanoi:
Tällainen teksti aukeaa luuriin kun painaa kuvanlatauspainiketta: Your forum has disabled attachment upload service. Do you want to use upload to tapatalk instead?

Mitä Tittua?

No niin! Nyt selvis tämäkin case.. Jotta voit ladata kuvia foorumille tapatalk appsilla, nii täytyy hankkia motorg jäsenyys. Tämä siis tiedoksi muillekkin käyttäjille jotka on painineet ko. Ongelman kanssa.

jiieeoo sanoi:
Hetkinen, millä nimellä tapatalkista löytää moottoripyörä.orgin?
Ei millään, kun se haku ei toimi. 6. sivulta löytyi kk sitten.

Edit: Meni sekaisin tapatalk ja board Expres for tapatalk.

Tapatalk väittää että Foorumin Tapatalk plugin on vanha ja pitäisi päivittää...

Samaa väittää minun wluurissa. Ehkä näin on, koska videot ei näy lain reikä kuvatkaan aina lataudu

Foorumisoftana toimiva vBulletin päivitetään tulevan talven aikana jolloin luulisi Tapatalkinkin alkavan taas toimia. Päivityksen yhteydessä pyritään myös mobiililaitteilla yleensäkin paremmin toimiva sivusto. Saa nähdä miten onnistumme :)

Tiedotamme uudistuksesta lisää kunhan hankkeessa päästään kunnolla liikkeelle. Parhaillaan asennellaan uusia versioita testialustalle.

Back