Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Grimberg sanoi:Yksi jännyys TapaTalk:lla näyttäisi orgin foorumi alustan kanssa olevan liittyen sisäänkirjautumiseen. Aina kun olen joutunut vaihtamaan puhelinta tai tekemään tehdas palautuksen, niin olen aina joutunut vaihtamaan salasanan pystyäkseni kirjautumaan sivuille TapaTalk:in kautta. Jostain syystä yrittäessäni kirjautua "vanhoilla" tunnuksillani TapaTalk:iin sovellus ei suostu kirjautumaan, vaikka samat tunnukset toimisivat tietokoneella selaimessa.
Kansipahvi sanoi:Moi, toimiiko muilla Tapatalk foorumin kanssa nyt/tänään? Mulla toimi vielä aamulla, mutta nyt jää vain kellottamaan eri threadien sisältöä - näyttää siis alueet ja ala-alueet, mutta ei lataa mitään keskusteluja.
rantave sanoi:Ei toimi tapatalk tänään. Yritin katsoa ennen ajelemaan lähtöä neljän maissa ja nyt uudestaan, sama tilanne. Tai en ainakaan jaksa niin kauaa odottaa, että tulisi valmista.
Sama homma pohjolan kurapyöräfoorumilla. Muutama muu foorumi niin kotimainen kuin ulkomaknenkin näyttäisi pelaavan, ettei ole koko tapatalk solmussa.