Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, itseäni taas ei ole häirinnyt lainkaan aurinkolasit muiden päässä joten olen aina olettanut etteivät ne minunkaan päässäni ketään häiritse. Otan ne kyllä toisaalta yleensä pois heti silloin kun niitä ei enää auringonpaisteen vuoksi tarvitse.Samaan kategoriaan menee sisätiloissa aurinkolasit päässä tuntemattoman ihmisen kanssa keskuteleminen. On muuten todella ärsyttävää ja vaivaannuttavaa jutella ihmisen kanssa, kun saa katsekontaktia millään.
No en, mutta joskus ralleissa telttaillessa tulee kylmä...^^Olet siis Valkoinen Stig!![]()
Niin ja tankkaan kypärä päässä!
Näin oon myös minä toiminut.Tähän mennessä olen tankannut pyörän aina automaatista, kortilla ja kypärä päässä.
No siellä on vaan automaatti, ei henkilökuntaa.Mika on kylmaasema?![]()
Oliks sulla kypärähuppu väärinpäin päässä, vai miksi ne ei uskonu ryöstäjäksi? Tietysti aika vaikea hetki molemmille jos uhkailee ryöstöllä ja tiskin takana vain nauretaan...viikonloppuna myyjä, vaikka olikin joku penska 19v, niin sanoi mulle että ens kerralla huppu pois tai sua uskotaan ryöstääjäksi.