Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:nyt voisin kyl suositella että hankkikaa ihmiset pyöriinne hälyttimet. laskekaa sen hinta vaikka suoraan pyörän hintaan kun hankitte pyörän. se jo estää niitä epätoivoisempia varkaita. mut jos pyöräs joutuu tilaustyön kohteeks niin sit voitte sanoa pyörälle hyvästi. varashälytin ja hälyttävä levyjarrulukko. sillä alkuun.
Mulla on se sini-puna-musta cebari mikä siinä samassa pihassa seisoo.
Vähän veikkaan,että se on silti ollut kylellään,kun nesteet oli pihalla.
Mulla on tullu semmonen mieleen että kun pikkuvelillä on tuo gsm-satelliitti-koiratutka-härpäke hirvenmetsästykseen
Ei, kuulemma, saa ilman Benefonia pelittämään. Näitkös hinnan? Tuo on ostettu noin vuosi sitte ja hintaa oli sillon n.1000 juuroa. Että ihan vaan "mopohälyttimeksi" kai suht kallis. Mun pointti on vaan se kun se seisoo tuossa kesän muuten tyhjänpanttina. Olishan tuossa oikeaan varashälyttimeen verrattuna muutama plussa, esim. monikäyttöisyys, sen vois tarvittaessa irrottaa moposta ja kytkeä vaikkapa vaimoon jos epäilyttäis rouvan vapaa-ajan harrastukset.Mulla on tullu semmonen mieleen että kun pikkuvelillä on tuo gsm-satelliitti-koiratutka-härpäke hirvenmetsästykseen
Edit: löytyi jo, Pointer-merkkistä kamaa. Saisikohan toimimaan ilman sitä Benefonin kännykkää, johon ei tee suuremmin mieli kättään iskeä?
... Kaveri pitää auton ovia auki lukosta sen takia, ettei kukaan rikkoisi ikkunaa, mutta rosmo oletti, että ovi on lukossa ja oli silti rikkonut ikkunan! ...
ehkä se vielä Ei taitais kyllä paljoa tommonen suoraa akusta viritelty ansalanka hidastaa... Ootkos koskaan koittanu ottaa molemmista akunnavoista yhtäaikaa kiinni? Ei tuu kovin valtavia säväreitä vielä kahellatoista voltillaEiköhän se paras ehkäisy olis kovaääninen hälyytin, tai sit tosiaan ohutta rautalankaa, pianolankaa tms. kahvojen ympäri ja muihin osiin, joihin ensinnä kosketaan ja suora virta akusta.
Lyö näpeille sopivan iloisesti ja varas miettii kahdesti.Joko katkaisin tai irtinykäisy eristeen kanssa, kun itse tarvitsee pyörää?![]()