Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
skuikka sanoi:Tuo on suurinpiirtein parasta mitä voi tehdä. Toki eikai sitä pakko ole työntää. Minulla on tuossa ojituskoneessa ainakin sellainen nappi millä saa takapyörän avustamaan etenemistä.
JMH sanoi:Huomenna gunnarit. Moneenkin asiaan liittyen:

JMH sanoi:Huomenna gunnarit. Moneenkin asiaan liittyen:
Bartti sanoi:Kannattaa varata reilusti aikaa jos meinaa stadista hypätä lauttaan.
On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.JMH sanoi:Tossa oli jo muitakin mukaanpyrkijötä. Ehtona on, että Puliukko ja minä kannustetaan safariasuissa geeteetä vetäen, kun suoritat täydessä tällingissä ilman juotavaa. Oli ainakin vahva kasi asteikolla 4-10.
When do you sign up?
skuikka sanoi:On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.