• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Tänään meni vähän vahvemmin, kun vain muistettiin vetää ukemi, kun maasto kävi läpipääsemättöksi. Pari puuttuvaa siltaa, armeijan harjoitusalue ja yksi vittuileva stevari tekivät lisämutkia matkaan. Jälkimmäisen luota lähettiin pari ekaa vaihdetta kuoppaa kaivaen.

PoS:n öljyvuotokin näyttää loppuneen. Kai sen savi on laastinut umpeen.

Olihan reissu taas. Hippi sanoi ennen ku lähdettiin, että olis kiva, jos olisi jotain tuskaa ja kärsimystä, jotta GnR tuntuisi sitten extrasiistiltä. Metsäkeikan jälkeen se uhkasi hakata mut kuoliaaksi omalla kypärälläni, jos vien sen vielä samanlaiseen paikkaan. Tosin, mä olin jo kääntymässä takaisin, mutta Hippi oli sitä mieltä, että tie on ihan vieressä, tuolla se taitaakin näkyä jo, joten eiku eteen päin. Ja vittu niitä paarmoja oli paljon. Vesi oli loppu jo ennen Hipin syylarin tyhjenemistä, mutta onneksi löytyi puro. Ja omasta hiilari- sekä nestetasapainosta pidettiin huolta tyhjentämällä metsä mustikoista.
Seuraava päivä oli pitkä, joskin muuten tasapainoisempi, ja pääsin sen verran jyvälle ajamisesta, että eihän tuo reppana pysynyt perässä.
Tänään suhailtiin vaan takaisin Viljandista, toki muutama makoisa sorapätkä mahtui matkalle, vähän ilmaakin sai otettua.
Kaiken kaikkiaan hieno keikaus. Nyt huurteista.

Nyt se toivottelee mulle menestystä naismarkkinoilla. Kiva mies kertakaikkiaan, tuo Hippi.

Haista pullukka vittu. Yhtään mutkaa en meinannut vetää pitkäks niinkuin sä, ja siinä pölypilvessä suttaaminen sujui paremmin pienellä hajuraolla.

Taas on värikynää.

No sen verta myönnetään, että ekan jatkopäätöksen ryteikössä tein minä. Se oli virhe, ja nostinkin yhdessä vaiheessa molemmat kädet pystyyn virheen ja antautumisen merkiksi. Puliukko oli niin kova sissi, et pakko oli jatkaa, kunnes jokin tiennäköinen tuli vastaan.

Edit: marjamettältä olosta sen verta, että PoS: lähdettyä tiedusteluretkelle, mä jäin syömään mustikoita. About 40 minuutin päästä se tuli takas huulet sinisenä. Kysäsin, et vedit säkin mustikoita, johon se vastas, et mä löysin metsämansikoita kanssa. Siel se veti siis marjassa, ku kaveri makas henkihieverissä mättäällä.

Sellaselle tässä votkapäissämme kimpassa naureskeltiin, että se vasta jotain olikin, kun oltiin siellä vitun metässä jumissa, että otti yhden ponnistuksen, sai pyörää siirrettyä tyyliin kaksi metriä eteenpäin, niin sen jälkeen olikin puhallettqava 10 minuuttia paarmojen ruokana, että jaksoi edes noista seisomaan. Good times :thumbsup:

Tuo se aina jaksaa ihmetyttää, että mikä saa tällaisella helteellä jonkun työntämään 200 kiloista kantojyrsintä hakkuuaukiolla ilman palkkaa. Joka kerran jälkeen olen itsekin vannonut, että ei v:u ikinä enää, mutta lupaus ei ole tahtonut pitää.

Tuo on suurinpiirtein parasta mitä voi tehdä. Toki eikai sitä pakko ole työntää. Minulla on tuossa ojituskoneessa ainakin sellainen nappi millä saa takapyörän avustamaan etenemistä.

skuikka sanoi:
Tuo on suurinpiirtein parasta mitä voi tehdä. Toki eikai sitä pakko ole työntää. Minulla on tuossa ojituskoneessa ainakin sellainen nappi millä saa takapyörän avustamaan etenemistä.

Tossa oli jo muitakin mukaanpyrkijötä. Ehtona on, että Puliukko ja minä kannustetaan safariasuissa geeteetä vetäen, kun suoritat täydessä tällingissä ilman juotavaa. Oli ainakin vahva kasi asteikolla 4-10.

When do you sign up?

JMH sanoi:
Tossa oli jo muitakin mukaanpyrkijötä. Ehtona on, että Puliukko ja minä kannustetaan safariasuissa geeteetä vetäen, kun suoritat täydessä tällingissä ilman juotavaa. Oli ainakin vahva kasi asteikolla 4-10.

When do you sign up?
On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.

skuikka sanoi:
On minua humalaiset kannustaneet ennenkin, selvät tuskin. Olen tuolla suunnalla kerran maastossa ajanut kun etsin oikotietä Viivikonnasta etelään, Millellä tosin. Ei se voi Kotarilla kovin vaikeaa olla.

Ootsie kova luu, jos Millen tuolta raahaat läpi. :D

Kai ne tekijät on sitten ihan eri miehiä.

Luulen että kohta pitää katsoa ne teidän kuvat että tietää mitä on tullut uhottua. Toisaalta jos voi ilmoittautua johonkin tietämättä, yllätys on isompi.

Back